جدول جیره بندی آب در بندرعباس جعلی است


جدول جیره بندی آب در بندرعباس جعلی است

بندرعباس-ایرنا-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:آنچه به عنوان برنامه نوبت بندی آب مناطق مختلف شهر بندرعباس منتشر شده جعلی است.

امین قصمی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود:چون انتشار این جدول جعلی با قطع موردی آب در برخی محلات هم‌زمان شد موجب ایجاد شائبه درباره واقعی بودن جدول یادشده گردید.
وی در عین حال تصریح کرد: میزان باران در سال زراعی جاری بسیار اندک ونزدیک به صفر بود و حوزه آب ریز سدهای شمیل ونیان هیچ ورودی نداشتند ‌و به همین دلیل مردم باید در مدیریت مصرف با شرکت آب وفاضلاب همکاری بیشتری داشته باشند.
قصمی اضافه کرد:تجربه نشان داده است که هرگاه با مردم صادقانه مشکل کمبود آب را مطرح کرده ایم ، همکاری عالی داشته اند به گونه ای که در سخت‌ترین شرایط هم نیازی به نوبت بندی آب در شهر بندرعباس نداشته ایم.
به گفته قصمی در برخی موارد که یکی از منابع تامین آب بندرعباس دچار مشکل وتنش می شود، برخی مناطق بندرعباس که در ارتفاع بیشتری قرار دارند دچار افت فشار یا قطعی موقت می شوند.
مدیرعامل آب وفاضلاب هرمزگان اظهار امیدواری کرد:ظرف سه روز آینده این مشکل نیز برطرف گردد و توزیع آب در تمام مناطق بدون قطعی یا افت فشار ادامه یابد.
قصمی در پایان یادآور شد : شناسایی عامل یا عاملان تهیه وانتشار جدول جعلی جیره بندی آب نیز در دستور کار بوده و به صورت جدی در دست پیگیری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی