48 ثبت‌نامی در روز اول / داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری ندارند


48 ثبت‌نامی در روز اول / داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری ندارند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در روز اول ثبت‌نام از کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر، 46 نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند.


بهروز ندایی در جلسه هماهنگی اعلام آخرین آمار ثبت‌نامی‌ها در اردبیل اظهار کرد: تاکنون 48 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر در سطح استان ثبت‌نام کردند که ثبت‌نام 30 نفر تاکنون قطعی شده و 16 نفر نیز در مرحله بررسی و تأیید نهایی ثبت‌نام است.


وی بیشترین کاندیداهای ثبت‌نامی را مربوط به شهر اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر اعلام کرد و گفت:‌ ما تاکیدمان بر این است تا داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و حتی از فرصت ایام تعطیل پیش رو برای ثبت‌نام استفاده کنند.


رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبان حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانند مراحل ثبت‌نام الکترونیکی را در کنار ثبت‌نام حضوری انجام داده و هیچ مانعی برای ثبت‌نام در ایام تعطیلات برای داوطلبان وجود ندارد.


ندایی افزود: براساس اطلاعیه شماره هشت وزارت کشور، داوطلبان بعد از انجام مراحل ثبت‌نام در اپلیکیشن موبایلی، رایانه‌ها و همچنین ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان با دریافت پیامک دیگر نیازی به حضور در فرمانداری‌ها ندارند و به راحتی می‌توانند از ثبت‌نام خود اطمینان حاصل کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در استان اردبیل ثبت‌نام داوطلبان شوراهای شهر تا 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت و روزانه ثبت‌نام‌ها از ساعت هشت صبح تا 18 عصر خواهد بود.


ندایی اضافه کرد: در مجموع در 31 شهر استان ثبت‌نام داوطلبان انجام خواهد شد تا در نهایت با رأی مردم در شهر اردبیل 11 نفر، پارس‌آباد و مشگین‌شهر هفت نفر و مابقی 28 شهر استان پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورای شهر به پارلمان محلی راه پیدا کنند.


رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در مجموع در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اردبیل 165 نفر به عنوان عضو اصلی راهی پارلمان محلی خواهند شد که البته اعضای علی‌البدل نیز در این انتخابات تعیین شده و مشخص می‌باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل