نکوداشت شهدا زنده نگهداشتن فرهنگ از خودگذشتگی است


نکوداشت شهدا زنده نگهداشتن فرهنگ از خودگذشتگی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: نکوداشت یاد و نام شهدا، درحقیقت زنده نگهداشتن فرهنگ رادمردی، از خودگذشتگی و رشادت بی‌نظیر انسان‌هایی است که در راه دفاع از کیان اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با این فراز از کلام مقام معظم رهبری که "تجلیل از شهیدان، کاری لازم و وظیفه‌ای برعهده همه ماست" افزود: شهید که مقامش هیچ معادل و همتایی در دنیا ندارد، جان خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرد تا خون حیات در رگ‌‏های وطن، جاری و ساری بماند.

وی تصریح کرد: نکوداشت یاد و نام شهدا، درحقیقت زنده نگهداشتن فرهنگ رادمردی، از خودگذشتگی و رشادت بی‌نظیر انسان‌هایی است که در راه دفاع از کیان اسلامی، جان خود را در طَبَق اخلاص نهادند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بدون تردید تداوم و استمرار راه شهدا، بیش از هرچیز مدیون منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و صبوری و ایستادگی خانواده‌های بزرگواری است که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را برای حراست از مام میهن راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و با دل‌های صبور، داغ‌شان را به جان خریدند و با وجود ناگواری‌های روزگار همچنان استوار و ثابت قدم، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن پاسداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ اسفند مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نامگذاری این روز به عنوان "روز بزرگداشت شهدا"، با آرمان‌های والای شهیدان گرانقدر در راستای حفظ استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرده، با تبریک این روز ارزشمند به همه خادمین بزرگوار خانواده‌های شهدا و ایثارگران، توفیق و سرافرازی بیش از پیش این عزیزان را در تاسی از راه شهیدان، از پیشگاه پروردگار متعال آرزومندم. امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنها، توشه آخرت‌مان شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟