مشکلات مردم با صداقت و دلسوزی حل می‌شود


مشکلات مردم با صداقت و دلسوزی حل می‌شود

قزوین -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: مشکلات مردم با صداقت و دلسوزی حل می‌شود و نباید آدرس های غلط برای حل گرفتاری جامعه ارایه کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در یک برنامه تلویزیونی، افزود:یکی از رسالت های اصلی در نماز جمعه تبیین مفاسد منافقین است چون مقام رهبری فرمودند اهل صبر و استقامت باشیم و حیله ها و نیرنگ ها را مدیریت کنیم.

وی گفت: نباید گول حیله ها، نیرنگ ها و صحنه سازی های برخی را بخوریم که تلاش می کنند علت گرفتاری مردم را به جاهایی ربط دهند که ارتباطی به آن ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اگر مردم بدانند کالایی را که آنها گران می خرند، بالاترین مسئولان و مقامات مملکت هم همان فشار گرانی را احساس و تحمل می کنند، شرایط را درک کرده و صبر می کنند.

وی گفت: مردم باید بصیرت داشته باشند تا اهل نفاق را با گزینش ها و انتخاب هایمان به جان خود نیندازیم و با تکیه بر معیارهای الهی انتخاب و گزینش کنیم.

عابدینی افزود: نباید فریب ظواهر کلام مردم را بخوریم و متوجه دل آنها باشیم و به بصیرت خود بیفزائیم تا مردم و خودمان را گرفتار نکنیم.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو و حرکت امام حسین(ع) از مدینه به مکه که نیمه های رجب شروع شده است،افزود: در این ایام، روزی را برای گرامیداشت شهدا که وام دار آنها هستیم قرار داده اند تا حال و هوای آنها را پیدا کرده و درک کنیم چون کسی که بیشترین حرمت را برای شهدا قائل شده، خود خداست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: خدا فرموده مبادا به شهدا مرده بگوئید چرا که آنها زنده هستند و توجه ویژه ای برای شهدا قائل است و از خدا می خواهیم ما را به مقام شهدا نائل فرماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی