ورزشکار بوکانی به مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور راه یافت


ورزشکار بوکانی به مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور راه یافت

مهاباد- ایرنا- رییس هیات بدمینتون بوکان گفت: محمد پیشوا شامه ورزشکار شایسته این شهرستان با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات منطقه 2، به مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور راه پیدا کرد.

اسد مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۸۰ ورزشکار از استان های آذربایجان‌ غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی به میزبانی سالن آکادمی بین المللی تبریز برگزار شد.

وی ادامه داد: این بدمینتون باز بوکانی با حضور در مسابقات منطقه ۲ کشور و قهرمانی در رده سنی زیر ۱۵ سال توانست سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور در این رده سنی را از آن خود کند.

رییس هیات بدمینتون بوکان گفت: ۲ بدمینتون باز تبریزی و بوکانی به نام های "علی بهرامی" و "آمیار مردانی" نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم این رده سنی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نفرات اول و دوم جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کردند، افزود: مسابقات قهرمانی کشور بعد از تعطیلات فروردین ماه سال آینده در تهران و یا زنجان برگزار می‌شود.

مردانی ادامه داد: شهرستان بوکان به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در این مسابقات حضور داشت.

این مسابقات در چهار رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال در روز جمعه مورخ ۲۲ اسفند در بخش پسران به میزبانی آکادمی بین المللی تبریز برگزار شد.

مسابقات دخترانه این مسابقات نیز روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه جاری برگزار شد.

بوکان یکی از قطب های مهم ورزشی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش در خانواده نیکا شاکرمی