سپاه دامغان بیش از 2هزار مسافر در راه‌مانده را اسکان داد


سپاه دامغان بیش از 2هزار مسافر در راه‌مانده را اسکان داد

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: بیش از 2 هزار مسافر با توجه به برف و کولاک در محدوده شهر دامغان، در چهار محل اسکان داده شدند.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اسکان موقت و پذیرایی از افراد در راه مانده توسط نیروهای جهادی سپاه دامغان در مکان های تکیه حضرت ابوالفضل(ع), مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، زائرسرای دامغان و روستای جزن انجام و زمینه ادامه مسافرت افراد فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نفر از کارکنان سپاه ناحیه، پایوران و بسیجیان همیشه در صحنه دامغان، با حضور در محورهای مواصلاتی به کمک خودروهای در راه مانده شتافتند.

تقی‌پور ادامه داد: همزمان با وقوع برف و کولاک همراه با باد شدید در شهرستان دامغان و مشکلاتی که برای مسافران این مسیر ایجاد شد، نیروهای جهادی از ساعت یک بامداد شنبه به کمک این افراد رفتند.

وی اضافه کرد: در این عملیات جهادگرانی از گردان های بیت المقدس، امام علی(ع) و پایوران سپاه ناحیه نسبت به نجات خودروها و همچنین انتقال مصدومان اقدام کردند.

تقی‌پور اظهار داشت: نجات سه خانم باردار و انتقال آنان به بیمارستان، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف، انتقال افراد به مکان امن و گرم و شن‌پاشی از اقدامات بود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: شب گذشته نیز با تلاش نیروهای سپاه پاسداران و بسیج که جهت امداد رسانی به مسافران اعزام شده بودند، یک خودروی سواری در وضعیت روشن شناسایی شد و پس از شکستن شیشه اتومبیل و انتقال سرنشینان به بیمارستان ولایت، متاسفانه تلاش پزشکان و کادر درمان موثر واقع نشد و هر سه سرنشین این خودرو فوت نمودند.

به گزارش ایرنا، پیش بینی هواشناسی برای روزهای آینده در این شهرستان، کاهش دما و آسمانی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد است.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جادوی زمین و آسمان در اوپرت استان سمنان