نگاهی به طراحی فورد ماوریک در تصاویر جاسوسی با پوشش‌های سبک


نگاهی به طراحی فورد ماوریک در تصاویر جاسوسی با پوشش‌های سبک

کسانی که منتظر پیکاپ جدید فورد ماوریک هستند می‌توانند خوشحال باشند زیرا عکاسان جاسوس توانسته‌اند یک دستگاه از این خودرو را با پوشش‌های استتاری سبک در حال آزمایش در میشیگان شکار کنند. ماوریک پیکاپ کوچکی است که پایین‌تر از رنجر قرار می‌گیرد و با پیکاپ آیندهٔ هیوندای سانتا کروز رقابت خواهد کرد. همان‌طور که در … The post نگاهی به طراحی فورد ماوریک...

کسانی که منتظر پیکاپ جدید فورد ماوریک هستند می‌توانند خوشحال باشند زیرا عکاسان جاسوس توانسته‌اند یک دستگاه از این خودرو را با پوشش‌های استتاری سبک در حال آزمایش در میشیگان شکار کنند. ماوریک پیکاپ کوچکی است که پایین‌تر از رنجر قرار می‌گیرد و با پیکاپ آیندهٔ هیوندای سانتا کروز رقابت خواهد کرد. همان‌طور که در تصویری که چند وقت پیش افشا شد دیدیم، چراغ‌های جلوی C شکل، نوار افقی پهنی در میانهٔ جلوپنجره با راهنماها در دو سر آن و سپر مشکی‌رنگ پلاستیکی از ویژگی‌های طراحی بخش جلویی پیکاپ جدید فورد هستند.

نگاهی به طراحی فورد ماوریک در تصاویر جاسوسی با پوشش‌های سبک

در پروفیل جانبی ماوریک اما شاهد نمای ساده‌ای هستیم که قسمت پایینی آن با روکش‌های پلاستیکی پوشیده شده است. در این نما، اندازهٔ کوچک قسمت بار مشخص می‌شود و به نظر می‌رسد یک روکش پلاستیکی هم در بالای این قسمت کار شده که از ستون‌های C بالا می‌رود. برای عقب خودرو هم چراغ‌های عمودی بسیار ساده‌ای طراحی شده است. در اینجا همچنین یک پنجرهٔ کشویی کوچک در شیشهٔ عقب و یک قلاب بکسل هم دیده می‌شود که نشان می‌دهد فورد در ماوریک یدک کشی را فراموش نکرده است.

نگاهی به طراحی فورد ماوریک در تصاویر جاسوسی با پوشش‌های سبک

مشخصات فنی ماوریک هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود این پیکاپ کامپکت بشدت از کراس‌اوورهای اسکیپ و برانکو اسپرت وام گرفته باشد. این یعنی احتمالاً نسخهٔ پایهٔ ماوریک با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری سه سیلندر اکوبوست ارائه خواهد شد که ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. علاوه بر این، ارائهٔ یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور هم محتمل است. نیروی هردو موتور باید در حالت استاندارد توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل شود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود خواهد داشت. گفته شده قیمت فورد ماوریک از زیر ۱۹ هزار دلار آغاز می‌شود.

نگاهی به طراحی فورد ماوریک در تصاویر جاسوسی با پوشش‌های سبک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !