آغاز عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر سنندج


آغاز عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر خبر داد و گفت: اولین مرحله از عملیات سمپاشی زمستانه 10روز به طول می انجامد و در این مرحله از سمپاشی از مخلوط روغن بیولوژیک سیترال و آب استفاده می شود.

آسوز شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصل بهار و تابستان و گرم شدن هوا یکی از مهم ترین مشکلاتی که باعث نارضایتی شهروندان می شود؛ طغیان شته ها است.

شعبانی بیان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و به منظور جلوگیری از طغیان شته ها، کاهش پراکنش آفات نباتی، مبارزه با بیماری های درختان، دفع آفات و افزایش عمر، شادابی و سرزندگی درختان به ویژه درختان اقاقیای وحشی؛ در روزهای پایانی سال اقدام به انجام عملیات سمپاشی زمستانه درختان می کند.

وی از اجرای عملیات سمپاشی زمستانه درختان سطح شهر خبر داد و گفت: در این مرحله از عملیات سمپاشی زمستانه که ده روز به طول می انجامد از مخلوط روغن بیولوژیک سیترال و آب استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سمپاشی با استفاده دو دستگاه توربولاینر، سموم استاندارد و سازگار با محیط زیست با رعایت نکات ایمنی و همکاری مناطق و با نظارت کارشناسان این سازمان اجرا خواهد شد.

شعبانی از شهروندان درخواست نمود: جهت جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از سمپاشی، از باز بودن درب و پنجره های مشرف به خیابان و نیز پارک کردن خودروها در مسیرهای سمپاشی خودداری کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیداری نمود: با اجرای به موقع عملیات سمپاشی زمستانه در چند مرحله بتوانیم به موقع آفات درختان سطح شهر را کنترل نماییم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری