تداوم قعرنشینی نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال


تداوم قعرنشینی نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال

هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با کسب یک تساوی و یک شکست برای نمایندگان کرمانشاه به پایان رسید.

در گروه اول این رقابت ها تیم خانه صنعت کرمانشاه به مصاف تیم زرند ایرانیان رفت که بازی را با نتیجه 3 بر صفر به تیم حریف واگذار کرد تا ناکامی های این تیم همچنان تداوم پیدا کند.

تیم شاهین کرمانشاه نیز که در رقابت های چهار هفته گذشته روی نوار تساوی افتاده، در گروه سوم این رقابت ها برابر ایرالکو اراک به میدان رفت و در یک بازی پرگل به نتیجه تساوی 8 بر 8 رضایت داد.

مدیرعامل باشگاه خانه صنعت: مستحق باخت نبودیم

فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه پس از پایان دیدار تیمش برابر فولاد زرند ایرانیان در تشریح علل تداوم ناکامی های تیمش به ایسنا گفت: استرس و احساسی بازی کردن عامل اصلی تداوم باخت های تیم خانه صنعت است.

وی اضافه کرد: در اکثر دیدارهایی که داریم مستحق باخت نیستیم و در بازی امروز(24 اسفند) هم حدود هفت تا هشت بار توپ بازیکنان ما وارد دروازه نشد و در مقابل حریف از همه فرصت ها بخوبی استفاده کرد.

مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه افزود: در کنار این مشکلات، کمبود بازیکنان کلیدی در تیم هم مشکلات را بیشتر کرده، بگونه ای که در دیدار امروز دو بازیکنان اصلی تیم از ابتدا تا انتهای بازی در میدان دوندگی داشتند، بدون اینکه کوچکترین استراحتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی یک ماهه پیش رو باید برای تقویت تیم اهتمام بالایی داشته باشیم.

تیم خانه صنعت کرمانشاه با انجام چهار بازی و کسب سه باخت و یک مساوی و تنها یک امتیاز در قعر جدول گروه اول لیگ دسته اول فوتسال قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین: با غیرت و تعصب بازی کردیم

سید احسان احسانی مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه هم در پایان دیدار تیمش برابر ایرالکو اراک در گفت و گو با ایسنا، تساوی تیمش برابر حریف اراکی را نتیجه ای ارزشمندی دانست و گفت: تیم حریف از جمله تیم های قدرتمند لیگ است که در حال حاضر در صدر جدول گروه سوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیمش می توانست در این دیدار پیروز میدان باشد، اضافه کرد: در بسیاری از لحظات بازی از حریف پیش بودیم و اگر یکی از بازیکنان ما از بازی اخراج نمی شد، شاید پیروز هم می شدیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین تاکید کرد: بازیکنان ما در این دیدار تعصب بخرج دادند و با غیرت بازی کردند و برای پیروزی در میدان تلاش کردند، اما مجموعه ای از عوامل باعث شد تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

وی بااشاره به مشکلاتی که تیمش این روزها با آن گریبانگیر شده، اظهار کرد: مهمترین مشکلی که اکنون داریم، مصدومیت تعدادی از بازیکنان اصلی تیم است.

احسانی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی یک ماهه رقابت های لیگ، امیدواریم در این فرصت مصدومیت این بازیکنان بهبود پیدا کند تا بتوانیم پس از تعطیلات نوروز آنها را در اختیار داشته باشیم.

در این دیدار حامد ایوانی کاپیتان تیم شاهین سه گل را به ثمر رساند و دیگر گل های این دیدار را محسن سعیدی(دو گل)، حمیدرضا سلیمانی، جواد محمدی و مجید صالحی وارد دروازه حریف کردند.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم لیگ دسته اول در گروه سوم این رقابت ها با کسب چهار مساوی و یک باخت و جمعا با چهار امتیاز در پله آخر جدول گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید