برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان تیم‌ملی دانشجویان/افراد اعزامی به یونیورسیاد چین مشخص می شوند


برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان تیم‌ملی دانشجویان/افراد اعزامی به یونیورسیاد چین مشخص می شوند

مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش مردان و زنان برگزار و نفرات برتر برای برای شرکت در یونیورسیاد جهانی چین مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش مردان و زنان با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه های دولتی و غیر دولتی سراسر کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان در سایت تیروکمان آزادی با حضور ۸۳ کماندار برگزار شد و در نهایت کمیته فنی مسابقات پس از برگزاری این رقابت‌ها و بررسی رکوردها، ۱۲ کماندار را انتخاب کرد که افراد منتخب به نخستین اردو دعوت می شوند.

این رقابت ها در دو بخش کمان ریکرو و کامپوند برگزار شد که در آقایان رضا شبانی با رکورد ۶۵۰، وحید بهدانی با رکورد ۶۲۸ و کیان مرادی با رکورد ۵۹۹ به مقام اول تا سوم در رشته ریکرو دست یافتند.

همچنین در بخش کامپوند آقایان، کیارش فرزان با رکورد ۶۸۸، آرین رضایی با رکورد ۶۶۷ و رضا لطفی با رکورد ۶۶۴ مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کامپوند زنان نیز، پریسا سپاهانی با رکورد ۶۷۷ گیسا بایبوردی با رکورد ۶۷۷ و فائزه جعفریان دهکردی با رکورد ۶۷۰ نفرات اول تا سوم بودند و در بخش ریکرو زنان نیز، مه تا عبداللهی با رکورد ۶۲۷، فاطمه حاجی الله یار با رکورد ۵۹۶ و نیلوفر علی پور با رکورد ۵۸۳ به مقام اول تا سوم دست یافتند.

با توجه به شرایط موجود و عدم حضور برخی ورزشکاران در مسابقات، نفرات واجد شرایط با نظر کمیته فنی به اردوی بعدی دعوت خواهند شد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۷ مرداد لغایت هشتم شهریور ماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می ‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!