اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج


اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: هم‌زمان با حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه 22 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج اهداء شد.

مصیب حیدری ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه افزود: در حال حاضر ۴۹۰۰ خانوار با جمعیت ۱۱ هزار نفر از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طول سال خدمات متنوعی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: این نهاد به‌منظور نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و به‌خصوص در بین مددجویان به فرزندان در شرف ازدواج آنان کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج پرداخت می‌کند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج اظهار کرد: در همین خصوص و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه ۲۲ مورد جهیزیه بااعتبار ۲۲۰ میلیون تومان به مددجویان این اداره اهداء شد.
حیدری اهداء جهیزیه را یکی از برنامه‌های کمیته امداد عنوان و خاطرنشان کرد: نوعروسان تحت حمایت علاوه بر دریافت جهیزیه در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آنان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۹ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج بااعتبار ۹۵۶ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این اداره پرداخت‌شده است.
به گزارش ایسنا، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ادامه داد: ۶۰۵ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج نیز در دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، آموزش‌های قبل از ازدواج، فرزندپروری، فضای مجازی، اعتقادات و مسائل مذهبی شرکت کرده‌اند که در این خصوص ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان