لیفت بینی چگونه است؟


لیفت بینی چگونه است؟

لیفت بینی یکی از روش های معروف و پر طرفدار در بین مردم می باشد و این روش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و افراد زیادی از این روش برای زیبایی بینی خود استفاده می کنند و از انجام اینکار هرگز پشیمان نمی شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، لیفت بینی یکی از روش های معروف و پر طرفدار در بین مردم می باشد و این روش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و افراد زیادی از این روش برای زیبایی بینی خود استفاده می کنند و از انجام اینکار هرگز پشیمان نمی شوند.

بینی یکی از اصلی ترین اعضای صورت می باشد که معمولا افراد زیادی به زیبایی بینی خود اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه بینی زیبایی داشته باشند به همین دلیل از روش های مختلفی برای زیباسازی بینی خود استفاده می کنند. اکثر افراد بینی های خود را عمل می کنند و به بینی دلخواه خود می رسند.

زیرا بسیاری از افراد دارای شکستگی بینی،بد شکل بودن بینی و... هستند و به همین دلیل روش های مختلفی را برای رفع این مشکلات انتخاب می کنند تا بینی آن ها زیبا شود و مشکلات آن رفع شود.

لیفت بینی چگونه است؟

لیفت بینی یک روش غیر تهاجمی می باشد در این روش هیچ گونه جراحی انجام نمی شود و حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به طور کامل انجام شود.مراقبت های خاصی بعد از انجام این روش وجود ندارد و فرد نیازی به بستری شدن ندارد و بعد از انجام لیفت از بیمارستان مرخص می شود. می توانید با مراجعه به سایت رخ آرا ، درباره قیمت لیفت بینی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این روش مانند سایر روش های جراحی هزینه زیادی ندارد همچنین درد و خونریزی در این روش به ندرت وجود دارد عوارض جانبی در این روش خیلی کم می باشد و به همین علت است که افراد زیادی طرفدار این روش می باشند.

در روش لیفت بینی ظاهر بینی بدون جراحی زیبا می شود و تقارن صورت را برقرار می کند به همین دلیل هیچ گونه ناهماهنگی و مشکلی بر روی صورت و بینی شما ایجاد نمی شود.

امروزه روش های غیر جراحی جایگزین خیلی خوبی برای روش های جراحی می باشند زیرا علاوه بر اینکه شما در این روش ها درد و خونریزی را تجربه نمی کنید هزینه کمتری را نیز نسبت به روش های جراحی پرداخت می کنید.

در روش های جراحی برش و بخیه وجود دارد و افراد باید درد زیادی را تحمل کنند تا به مرور زمان بهبود یابند اما در لیفت بینی و سایر روش های غیر جراحی این مشکلات وجود ندارد زیرا برای بازسازی و رفع مشکلات بینی از تزریق ژل استفاده می کنند.

امروزه ژل های پرکننده ای که برای لیفت بینی از آن ها استفاده می شود در بازار بسیار تولید می شود به همین دلیل افرادی که از روش های جراحی می ترسند و تمایل زیادی به انجام این روش ها ندارند می توانند به راحتی از روش های غیر جراحی که بیشتر توسط تزریق ژل صورت می گیرد استفاده کنند و به نتیجه ی مطلوب و دلخواه خود برسند.

لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل موجب صاف شدن پل های بینی، برجسته کردن نوک بینی،کاهش خیلی جزئی در سوراخ های بینی و هماهنگ کردن سوراخ ها با یکدیگر،برطرف کردن چین و چروک های اطراف بینی،بر طرف کردن ناهنجاری هایی که توسط عمل جراحی بینی ایجاد شده اند می شود و شما می توانید با خیال راحت از این روش برای زیبا شدن بینی خود استفاده کنید.

انتخاب یک پزشک با تجربه و متخصص در این زمینه بسیار مهم می باشد زیرا زمانی که شما یک پزشک متخصص را برای لیفت بینی خود انتخاب کنید قطعا یک نتیجه ی مطلوب از آن دریافت خواهید کرد و هرگز پشیمان نمی شوید اما اگر در انتخاب پزشک خود دقت کافی نداشته باشید ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود زیرا بینی یکی از اعضای حساس صورت می باشد به همین دلیل برای انجام روش های جراحی و غیر جراحی باید در انتخاب پزشک خود دقت زیادی داشته باشید تا آسیبی به بینی شما وارد نشود.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می شود؟

یکی دیگر از روش های مدرن و پیشرفته در روش های غیر جراحی لیفت بینی با نخ می باشد که این روش در همه ی کشور ها انجام نمی شود و فقط بعضی از کشور ها از این روش برای زیباسازی بینی استفاده می کنند.در این روش نخ هایی را زیر پوست فرد قرار می دهند و این نخ ها باعث شکل گیری و ایجاد کلاژن های جدید می شود و همین کلاژن ها موجب برجسته شدن نوک بینی، صاف شدن پل بینی، اصلاح بینی های کج شده، صاف کردن غضروف بینی و اصلاح شکل حفره های بینی می شود.

این روش نیز باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود تا بینی شما کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد پس حتما در انتخاب پزشک خود دقت داشته باشید.

لیفت بینی چگونه است؟

1-آیا می توان بعد از لیفت از چسب بینی استفاده نکرد؟

خیر همچین چیزی ممکن نمی باشد و چسب بینی مهم ترین کار بعد از لیفت می باشد و حداقل شش هفته باید روی بینی باشد و اگر زودتر از شش هفته برداشته شود چون هنوز کلاژن سازی به خوبی صورت نگرفته است ممکن است نخ ها از جای اصلی خود در بیایند و موجب از بین رفتن لیفت می شود.

2-آیا نخ هایی که برای لیفت انجام می شوند خطری ندارند؟

خیر این نخ ها هیچ کونه خطری ندارند و توسط سازمان نظام پزشکی تایید شده اند اما اگر از نخ های اصل و با کیفیت استفاده نشود ممکن است عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد.

3-ماندگاری لیفت بینی چقدر می باشد؟

اگر فردی بعد از انجام لیفت برای ترمیم به پزشک مراجعه نکند تا حدود یکسال باقی می ماند و از بین نمی رود اما اگر ترمیم را با توجه به دستور پزشک در زمان خود و به موقع انجام دهد این لیفت دائمی باقی می ماند.

4-لیفت بینی با نخ چه مزایایی دارد و چگونه انجام می شود؟

در این روش نخ هایی را زیر پوست فرد قرار می دهند و این نخ ها باعث شکل گیری و ایجاد کلاژن های جدید می شود و همین کلاژن ها موجب برجسته شدن نوک بینی، صاف شدن پل بینی، اصلاح بینی های کج شده، صاف کردن غضروف بینی و اصلاح شکل حفره های بینی می شود.یکی دیگر از روش های مدرن و پیشرفته در روش های غیر جراحی لیفت بینی با نخ می باشد که این روش در همه ی کشور ها انجام نمی شود و همه ی کشور ها به آن دسترسی ندارند.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره لیفت بینی کسب کنید می توانید به سایت مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری