هزار و 795 نفر در انتخابات شوراهای شهری آذربایجان‌غربی نام‌نویسی کردند


هزار و 795 نفر در انتخابات شوراهای شهری آذربایجان‌غربی نام‌نویسی کردند

ارومیه- ایرنا- رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: هزار و 795 نفر تا پایان مهلت ثبت نام حضوری (ساعت 20 روز 26 اسفند) داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای استان شدند.

علی مصطفوی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، هزار و ۶۱۳ نفر شامل حدود ۸۹.۹ درصد را مردان و ۱۸۲ نفر شامل ۱۰.۱ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: بیشترین ثبت نامی در این دوره، البته تا پایان مهلت ثبت نام حضوری مربوط به شهرستان ارومیه با ۳۱۰ نفر و کمترین تعداد نیز مربوط به شهرستان پلدشت با ۲۷ نفر است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بیان کرد: از کل ثبت نام کنندگان، هزار و ۱۳۰ نفر به صورت حضوری، ۲۷۷ نفر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ۲۰۲ نفر با استفاده از رایانه و تنها ۱۸۶ نفر با استفاده از اپلیکیشن موبایلی در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده اند.

مصطفوی با اشاره به اینکه ۳۱۲ نفر از ثبت نام کنندگان، سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای استان در دوره های پیشین را داشتند، گفت: همچنین هزار و ۴۸۳ نفر برای نخستین بار داوطلب عضویت در این شوراها شده اند.

به گزارش ایرنا، روند ثبت نام اینترنتی و موبایلی تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ اسفند ادامه داشت که آخرین آمار مربوط به این ثبت نامی ها به طور رسمی اعلام می شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !