برگزاری 92 برنامه فرهنگی ورزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری 92 برنامه فرهنگی ورزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان خبر داد....

برگزاری 92 برنامه فرهنگی ورزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری 92 برنامه فرهنگی ورزشی هم‌زمان با هفته جوان در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصاً ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: هفته جوان از 5 تا 11 فروردین‌ماه هم‌زمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط معاونت جوانان اداره کل با همکاری و همراهی مجمع جوانان، خانه جوان و سازمان‌های مردم‌نهاد برنامه‌های متنوعی در این هفته تدارک‌دیده‌شده که عطرافشانی قبور مطهر شهدای همدان و دیدار با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان از نخستین برنامه‌های قابل‌اجرا است.

مدیرکل ورزش جوانان استان همدان با اشاره به اینکه هفته جوان 1400 توأم با شور و نشاط است، گفت: در این زمینه 20 برنامه شاخص و محوری در استان و 72 برنامه در شهرستان‌های استان با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دارای 152 سازمان مردم‌نهاد جوان است که نیازمند پالایش است، گفت: طی یک سال گذشته با همراهی همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان همدان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان انجام شده که نویدبخش روزهای بسیار خوب برای آینده است.

سیفی ادامه داد: ورزشکاران ما نشان دادند علی‌رغم محدودیت‌ها می‌توانند در رشته‌هایی سهمیه کسب کنند که استان‌های دیگر طی سالیان گذشته در آن سابقه درخشان داشتند و در اردوهای مختلف نیز شرکت کنند.

وی راه‌اندازی بزرگ‌ترین پیست صحرانوردی کشور در کنار پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید مفتح، راه‌اندازی سایت کمپ‌های تیم ملی و چندین پروژه افتتاح شده همچون سالن باستانی نهاوند و غیره را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال نو با دیدگاه‌هایی نو و توسعه محور در سطح ملی بتوانیم محدودیت‌ها را یکی پس از دیگری رفع کنیم و ورزش و جوانان استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در ادامه این نشست جمال لطیفی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزاری دوره‌های کسب‌وکار اینترنتی، افتتاح دو مرکز مشاوره ازدواج، جشن روز جوان، تقدیر از خانواده شهدای کادر درمان استان و غیره را اهم برنامه‌های شاخص عنوان کرد و گفت: طی یک سال گذشته در حوزه اشتغال‌زایی ویژه جوانان 800 میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید به جوانان پرداخت شده است.

وی برگزاری بیش از 372 کارگاه آموزشی را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به همت جمع خیرین ازدواج استان و شهرستان‌ها بیش از 100 قلم جهیزیه به ارزش بیش از 800 میلیون تومان به زوج‌های جوان اعطا شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان میزان پرداختی تسهیلات ازدواج در استان همدان از ابتدای سال جاری تا 30 بهمن‌ماه را 19 هزار و 908 فقره به مبلغ 8 میلیارد و 452 میلیون تومان توسط بانک‌های عامل عنوان کرد و گفت: هدف‌گذاری ما در سال آینده انجام اقدامات به‌صورت کیفی با همراهی و حمایت دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان است لذا امیدواریم بتوانیم قدمی مثبت برای جوانان برداریم.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد اختلال در عملیات پهپاد ترکیه‌ای+فیلم