شرکت در انتخابات 1400 ضروری است


شرکت در انتخابات 1400 ضروری است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتخابات 1400 را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور در پای صندوق های رای باید تلاش کنیم یک انتخابات در خور و شان ملت ایران و استان کردستان برگزار کنیم.

سردار سید صادق حسینی امروز(۲۷ اسفندماه) در جلسه شورای اداری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای استان به ویژه شهدای امنیت و سلامت، اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سالی با موفقیت های روزافزون برای مردم ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری به نوعی سالی پر از مسائل تلخ و شیرین برای همه مردم بود، افزود: با تمام مشکلات به واسطه تحریم ها و شرایط کرونایی در کشورمان خوشبختانه نظام بهداشت و سلامت در راستا سلامت مردم در این واضاع سخت کرونایی خوش درخشید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح شهید قاسم سلیمانی، ذکر کرد: با همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمعات امیدواریم عید نوروز ۱۴۰۰ تلفات کرونایی نداشته باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه مدیران استانی تلاش کردند که بتوانند خادم و نوکر مردم باشند، عنوان کرد: بهترین خدمت رضایت مندی مردم است در واقع اگر مردم از خدمات ما راضی باشند خداوند نیز راضی است.

وی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های کشور، بیان کرد: با تمام مشکلات اگر مدیران از خدمات و ظرفیت شان خوب استفاده کنند بخش هایی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، گرانی اجناس و معیشت را دغدغه بسیار بزرگ مردم اعلام کرد و افزود: با نزدیک شدن به نوروز مسئولین برای حل این مشکلات باید کمک شایانی داشته باشند.

سردار حسینی احترام و حفظ شئونات مراجعین را وظیفه مسئولین برشمرد و گفت: مسئولان وظیفه دارند به مسائل مردم رسیدگی و به مشکلات آن ها گوش دهند چرا که بعد از نظام و ولایت بزرگترین نعمت ما مردم هستند، نظام بدون مردم معنا و مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حفظ و کرامت مردم باید مورد اهمیت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تخلفات اداری و کم کاری ها باید کاهش پیدا کند و تا آنجای که لازم است باید برای حل مشکلات مردم تلاش کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتخابات ۱۴۰۰ را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور در پای صندوق های رای باید تلاش کنیم یک انتخابات در خور و شان ملت ایران و استان کردستان برگزار کنیم.

سردار حسینی به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم که در سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022