پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود


پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود

امام‌جمعه بروجرد گفت: پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا بروجرد که امروز ۲۷ اسفندماه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) نجات مردم بود، انبیا و امامان نجات‌دهنده مردم بوده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) دلسوز مردم بودند و باید این دلسوزی را از امامان یاد بگیریم، افزود: امروز الگوی ما رهبری هستند که نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و ما همه باید رعایت کنیم.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید مراسمات کنترل شود زیرا جان مردم در خطر است و باید در این راستا سخت‌گیری کنیم.

حسینی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت باید جوابگو جان مردم باشیم، اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان حق بزرگی بر گردن ما دارند زیرا آن‌ها از جان خود مایه گذاشتند.

وی بیان کرد: باید به مردم هشدار دهیم که مراقب باشند و عمل به توصیه‌های ستاد کرونا واجب است، تصمیمات باید در این ایام جدی‌تر پیگیری شود.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: متأسفانه بازار خیلی شلوغ است، باید به‌وسیله بلندگو به مردم تذکر داده شود و وضعیت شهرستان به آن‌ها گوشزد شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!