امام جمعه بوشهر:تناقض ایجاد شده برای سفرهای نوروزی مدیریت شود


امام جمعه بوشهر:تناقض ایجاد شده برای سفرهای نوروزی مدیریت شود

بوشهر-ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود که سفرهای نوروزی نروند یک تناقض است که باید پیرامون آن مدیریت لازم صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر یک شرایط فوق‌العاده علمی و دقیق نظارتی لازم دارد که امید است در برنامه‌ریزی‌های آینده این نوع مدیریت‌ها دیده شود تا با مدیریت علمی قوی و همراه با نظارت ویژه در حوزه سلامت خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

وی بیان کرد: سال ۹۹ سالی پر فراز و نشیب و تلخی همراه با مشکلات اقتصادی بود ولی با این حال حماسه‌هایی نیز در آن دیده شد که از جمله آنها تلاش‌های کادر درمان برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا بود.

صفایی بوشهری ادامه داد: بدون شک بخشی از تلخی‌های سال ۹۹ ناشی از ویروس کرونا بود که باعث شد هم‌وطنان زیادی جان خود را از دست بدهند.

وی عنوان کرد: در این سال در حوزه اقتصادی نیز از حیث معیشت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد که با رزمایش مواسات رهبر انقلاب بخشی از آسیب دیدگی اقشار آسیب‌پذیر در اثر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: با همه این مشکلات امیدواریم سال آینده سال عزت، سربلندی و سلامتی برای مردم ایران و بویژه استان بوشهر باشد.

وی افزود: در سال جدید مسئولان باید در حل مشکلات معیشت و بیکاری جوانان در حوزه اقتصادی تلاش کنند و این کار باید در عمل نیز دیده شود تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را بخوبی لمس کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: برای سال نو در ایران به عنوان کشوری انقلابی و اسلامی باید برنامه‌های فرهنگی و مسائل مرتبط با آن مورد توجه جدی قرار گیرد و در فضاهای عمومی اخلاق محوری و احترام به مردم و تکریم آنها در اولویت اصلی مسئولان باشد.

صفایی بوشهری اظهار داشت: در روزهای پایانی سال مردم نیز باید به نیازمندان کمک کنند تا آنها نیز سال نو را با شادی و خوشحالی آغاز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟