شبکه استانی دنا با 19 ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود


مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی...
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با 19 ویژه برنامه در دو هزار و 427 دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود.

"امیر رئوف" استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با رویکرد شادی‌آفرینی را از ویژگی های ویژه برنامه های نوروز ۱۴۰۰ شبکه استانی دنا عنوان کرد و افزود: یکی از این برنامه ها مستند مسابقه چرنگ است که در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای با خلق لحظه های پرهیجان و با نشاط برای مخاطبان، آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را تبیین می کند.
وی از پخش زنده برنامه جنگ شبانه "باوینه" در ۱۴ قسمت ۷۰ دقیقه ای خبر داد و تصریح کرد: در این جنگ شبانه، برنامه های نمایشی طنز، آوازخوانی و قطعه های موسیقی محلی با هنرمندی هنرمندان استان اجرا می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انیمیشن "طاها و اعجاز نامه" از تولیدات این مرکز هم در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه ای و ویژه برنامه "شادی خانه" در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای هم تدارک نوروزی نوروزی شبکه استانی دنا برای مخاطبان کودک و نوجوان پیش بینی شده است.
رئوف ادامه داد: پخش ۱۲۰۰ دقیقه سریال طنز ایرانی و خارجی و ۷۶۰ دقیقه فیلم کمدی در نوروز ۱۴۰۰ از آنتن سیمای استانی دنا پخش می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی علاوه بر یک بخش خبر سیما، برنامه صبحگاهی "بهارانه" هم با حضور کارشناسان و مدیران نهادهای خدمات رسان نوروزی پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اجتناب از سفرهای غیر ضروری در شرایط شیوع ویروس کرونا از هم استانی ها خواست از فعالیت های الگویی خود همچون کتابخوانی، ورزش و سرگرمی های خانگی فیلم کوتاهی تهیه و برای شبکه استانی دنا ارسال کنند تا این فیلم های کوتاه هم از سیمای استانی پخش شود.
وی همچنین به ویژه برنامه های نوروزی رادیو دنا اشاره و بیان کرد: رادیو استانی هم در این ایام ۴ هزار و ۵۹۵ دقیقه برنامه شاد و مفرح تدارک دیده است.
رئوف تصریح کرد: علاوه بر ویژه برنامه لحظه تحویل سال، ۵ نمایش طنز رادیو با عنوان "خانه دوست داشتنی" از آنتن این رسانه پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پخش روزانه موسیقی و آواهای محلی، ویژه برنامه " نوبهار" و مسابقه ایرانشناسی از دیگر برنامه های نوروزی رادیو دنا است.
وی تاکید کرد: رادیو دنا در این ایام چند مسابقه و پویش از جمله کمک های مومنانه، خاطره گویی مهربانی، سالم بمانیم و ایران پاکیزه را هم راه اندازی کرده است که با همکاری مخاطبان تولید و پخش می شود.
رئوف خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز هم ۱۰ موشن گرافی طنز، ۸ موشن گرافی و ده ها پوستر مناسبتی را در این ایام منتشر می کند.
به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برپایی جشن نیمه شعبان، تبیین شعار سال، گرامیداشت روز دوازدهم فروردین، پیگیری مطالبات زلزله زدگان سی سخت، تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها از دیگر راهبردهای رسانه ای ایام نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد.
انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته