300 المان نوروزی در همدان نصب شد


300 المان نوروزی در همدان نصب شد

همدان- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: 300 المان نوروزی همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت در بیش از یکصد نقطه از این شهر نصب شد.

وحید علی ضمیر روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این المان‌ها در میادین و برخی مسیرهای پرتردد شهر همدان نصب شده و استقبال خوبی را از شهروندان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: برخی از این المان‌ها به صورت دائمی در نقاط مختلف شهر جانمایی شده‌اند.

علی ضمیر کشت سه میلیون انواع گل بهاره را از دیگر اقدام‌های انجام شده در روزهای گذشته عنوان کرد و گفت: این میزان گل فصلی در بوستان‌ها، میادین، بلوارهای اصلی و المان‌های تلفیقی فضای سبز شامل گل‌های بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله کاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ هزار انواع درخت و درختچه نیز در سطح میادین، بوستان‌ها و بلوارهای اصلی شهر همدان کاشته شده است.

علی ضمیر، رنگ آمیزی مبلمان شهری، نصب ست‌های ورزشی در بوستان‌ها، امحای ۳۰ هزار متر دیوارنویسی در سطح شهر و اجرای نقاشی بر روی دیوارهای امحا شده و شابلون در جداره معابر اصلی شهر را از دیگر اقدام‌های انجام شده مدیریت شهری برای نوروز امسال دانست.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی دیواری شهیدان سردار همدانی و سردار سلیمانی نیز در حال انجام است و در روزهای آینده رونمایی می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برداشت گل محمدی از مزارع «خوش آباد» ملایر