نگاهی به گرانترین میز‌های بیلیارد در جهان + تصاویر


نگاهی به گرانترین میز‌های بیلیارد در جهان + تصاویر

میز‌های بیلیاردی در جهان وجود دارند که قیمت آن‌ها نجومی است.


میز‌های بیلیاردی در جهان وجود دارند که قیمت آن‌ها نجومی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیلیارد نوعی ورزش است که در فضای سرپوشیده و در میزی مستطیلی شکل و پوشیده با "ماهوت" سبز با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی انجام می‌شود.

میز‌های بیلیارد انواع مختلفی دارند که قیمت آن‌ها با توجه به نوع کیفیت متغیر است.

در ادامه به گرانترین میز‌های بیلیارد پرداخته ایم.

۱. میز بیلیارد ملکه ویکتوریا

این میز در یک نمایشگاه و در سال ۱۸۸۷ توسط "حمار باس" خریداری شد و در سال ۱۹۲۷ به فروش رسیده است. با توجه به ۵۰ سال سلطنت ملکه ویکتوریا در بریتانیا، این میز جزء گرانترین میز بیلیارد در جهان به شمار می رود و قیمت آن ۱/۵ میلیارد دلار است. همچنین بدنه این میز با چهره‌های خاصی تزئین شده است.

نگاهی به گرانترین میز‌های بیلیارد در جهان + تصاویر

۲. میز بیلیارد تاریخ استرالیا

دومین میز بیلیارد گران قیمت جهان، میز تاریخ استرالیا است که قیمت آن به ۷۵۰ هزار دلار می‌رسد. این میز توسط جورج بیلیالد، از چوب سیاه برای شرکت مبلمان "بنجامین هولبرت" در سیدنی ساخته شده است.

۳. میز بیلیارد "تاریکی نور"

قیمت این میز ۲۰۰ هزار دلار است که شما می‌توانید رنگ ماهوت آن را با توجه به سیستمی که در آن کار گذاشته شده، تغییر دهید. این سیستم همچنین شامل مجموعه‌ای از سنسور‌ها است که حرکات توپ‌های بیلیارد را روی میز ردیابی می‌کند و هنگام چرخش یا نشستن، آن‌ها را با جلوه‌های ویژه انیمیشن احاطه می‌کند.

نگاهی به گرانترین میز‌های بیلیارد در جهان + تصاویر

۴. میز بیلیارد لوکس

این میز در ۳ مدل و توسط قهرمان بیلیارد جهان "وینسنت فکت" طراحی و قیمت آن ۱۷۷ هزار دلار اعلام شد. میزهای بیلیارد او دارای ۳ مدل منحصر به فرد: مجلسی پلاتینی، پلاتینوم سلطنتی و میز طلاکاری شده است.

هر ۳ مدل دارای صفحه‌های میکرو فیبر با نور پس زمینه برای افزایش دید و کاهش صدا، کشوی نشانه‌ای توپی، ورق‌های طلا یا پلاتین، قفسه توپی توخالی و ۱۸ الماس در امتداد نرده‌ها است.

بیشتر بخوانید

ضربه تماشایی در رشته بیلیارد + فیلم

۵. میز بیلیارد پورشه

شرکت پورشه دیزاین با همکاری با یک شرکت فلزکاری در اتریش میز‌های بیلیارد ۲۴/۷ را ساختند.

این میز بیلیارد با تکنولوژی بالا ایجاد شده است، ابعاد این میز بیلیارد ۲۵۴ سانتی متر در ۱۴۲ سانتی متر در ۸۳ سانتی متر و وزن آن تقریباً ۲۹۰ کیلوگرم است و قیمت این میز ۴۱/۴۸۷ هزار دلار است.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گاتزتا: او تورام و لائوتارو را تهدید می‌کند/ طارمی نمی‌تواند برای اینتر و اینزاگی صبر کند!