توزیع روزانه 70 تن میوه تنظیم بازار در کرمانشاه/ عرضه تا 15 فروردین ادامه دارد


توزیع روزانه 70 تن میوه تنظیم بازار در کرمانشاه/ عرضه تا 15 فروردین ادامه دارد

به گفته معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به 300 تن میوه تنظیم بازار در کرمانشاه عرضه شده و توزیع میوه تا 15 فروردین ادامه دارد.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تداوم عرضه میوه تنظیم بازار در تعطیلات نوروز در استان، اظهار کرد: از ابتدای عرضه میوه تاکنون نزدیک به 300 تن از سهمیه 750 تنی سیب و پرتقال استان را عرضه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عرضه میوه تا 15 فروردین و پایان تعطیلات ادامه دارد، یادآور شد: هم اکنون روزانه نزدیک به 70 تا 80 تن میوه تنظیم بازار عرضه می‌کنیم.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون عرضه میوه عمدتا در قالب چند مرکز سیار که با بنر مشخص شده‌اند انجام می‌شود.

باقرخانی قیمت مصوب عرضه هرکیلو گرم سیب را 10 هزار تومان و هر کیلو پرتقال را 12 هزار تومان اعلام کرد و افزود: تقاضا برای میوه‌ای که عرضه می‌کنیم وجود دارد، البته قصد ما عرضه میوه برای تنظیم قیمت‌ها در بازار است.

وی از ادامه توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد نیز در سطح بازار خبر داد و گفت: هم اکنون روزانه نزدیک به 20 تن مرغ منجمد و روزی چهار تا پنج تن گوشت قرمز عرضه می‌شود.

به گفته معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه، قیمت هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده 15 هزار و 500 تومان و هر کیلو گوشت قرمز منجمد 80 هزار تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟