لزوم شتاب گرفتن طرح ملی مسکن با پشتیبانی و رفع موانع


لزوم شتاب گرفتن طرح ملی مسکن با پشتیبانی و رفع موانع

معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به پیشرفت چشمگیر طرح اقدام ملی مسکن در استان، تاکید کرد: لازم است این طرح در سال جدید با پشتیبانی، رفع موانع و مشکلات، شتاب بیشتری گیرد.

«محسن صادقیان» در دیدار با «محمدرضا یادگاری» مدیر کل راه و شهرسازی استان، ضمن تقدیر و تشکر از ‌وی و مجموعه پرتلاش این اداره کل، گفت: شروع طرح اقدام ملی مسکن در سال ۱۳۹۹ از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اقدامات دولت بود و خوشبختانه در استان این طرح با برنامه‌ریزی خوب در حال شکل گیری و اجراست.

وی ادامه داد: لازم است این طرح در سال جدید با پشتیبانی و رفع موانع و مشکلات آن سرعت بیشتری گیرد، از این رو تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید در صدور مجوزها و اجرای خدمات تسهیل کنند.

صادقیان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و لزوم تسهیل و مانع زدایی‌ها در بسیاری از کمیته ها، کمیسیون ها و کارگروه ها، بر اصلاح بسیاری از فرآیندها و کوتاه کردن زمان تصمیم گیری ها به‌خصوص در تعیین کاربری ها در کمیته ها و کارگروه‌های ماده پنج و امور زیربنایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، این مسئول یکی از موانع بزرگ در ساخت مسکن در استان را طولانی بودن فرآیند صدور پروانه ساختمانی عنوان و خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل، پشتیبانی و مانع زدایی، کوتاه کردن زمان صدور پروانه شهرسازی باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان