شعار سال 1400 با مدیریت جهادی و تعامل تحقق می یابد


شعار سال 1400 با مدیریت جهادی و تعامل تحقق می یابد

یزد - ایرنا- فرماندار ابرکوه با بیان اینکه شعار سال 1400 با عزم ملی، مدیریت جهادی مسوولان و همکاری مردم تحقق پیدا می کند، گفت: در این مورد به تعامل هرچه بیشتر و همکاری بین بخشی بانک های عامل و مدیران دستگاه های مرتبط برای حمایت از رونق تولید، رشد و شکوفایی اقتصادی نیاز است.

محمدحسین امامی میبدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دشمنی آمریکا و تداوم تحریم های ظالمانه استکبارجهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی اظهارکرد : همه مسوولان برای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب تلاش کنند و انجام این مهم در زمره اصلی ترین دغدغه مدیران باشد.

وی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک فرایند راهبری اقتصادی تاکید کرد و یادآور شد: حمایت مسوولان دستگاه ها و نهادها از تولید کنندگان بخش خصوصی در ارتقای شاخص های اقتصادی ، اشتغال و تولید موثر است و با حمایت از سرمایه گذاران و اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی بسترهای لازم برای حمایت از تولید کنندگان بخش خصوصی فراهم می شود.

وی تاکید کرد: مردم و مسوولان با تبعیت از مقام معظم رهبری از بحران ها عبور و تمامی توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی می کنند.

رییس شورای کشاورزی ابرکوه در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان در این حوزه ، به فراهم بودن زمینه های سرمایه گذاری برای فعالیت های گردشگری و صنعتی تاکید کرد و یادآور شد: زمینه فعالیت برای سرمایه گذاری بخش خصوص برای تولید محصول کم آبخواه و استقرار صنایع کم آبخواه و نیز توسعه صنعت گردشگری فراهم است و در این خصوص حمایت های همه جانبه از سرمایه گذران صورت می گیرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری فرمودند و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود.

معظم‌له تاکید کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است.

آمار بیکاری در ابرکوه به کمتر از ۱۰ درصد رسید

وی اظهارکرد: آمار بیکاری در پنج سال گذشته در این شهرستان با تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام و پرداخت تسهیلات با همکاری بانک های عامل به کمتر از ۱۰ درصد رسید.

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در این مدت جذب بازارکار شدند، فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها بودند و در بخش های کشاورزی، تولید فرآورده‌های دامی، صنایع غذایی و تبدیلی، فرش دستبافت ، گردشگری، فناوری اطلاعات، ورزشی، آموزش و رفاهی، مشاغل خانگی و خدماتی ‌مشغول کار هستند.

فرماندار ابرکوه یادآورشد: هم اکنون هزار و ۵۰ نفر که حدود ۶۰ درصد آنان را فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها تشکیل می دهند در این شهرستان جویای کار هستند.

رییس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ابرکوه در ادامه تصریح کرد: ملت انقلابی با حضور حداکثری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی حماسه بزرگ سیاسی خلق می کنند و دشمنان را در انجام توطئه های شوم خود ناکام می گذارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور ،۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در استان یزد برگزار می شود.

هم اکنون هزار و ۱۸۰ واحد اقتصادی صنعتی، تولیدی ، خدماتی ، معدنی و کارگاه های ساختمانی با یک تا ۳۰۰ کارگر و در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در شهرستان ابرکوه فعال است.

افزون بر ۲ هزار واحد صنفی دیگر به صورت خویش فرما و حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در رسته های مشاغلی خانگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی