دعا برای ظهور از راه‌های برون رفت از مشکلات است


دعا برای ظهور از راه‌های برون رفت از مشکلات است

مسئول قرارگاه عمار منصوریه شیراز، یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات را دعا برای تعجیل در امر ظهور ولی‌عصر(عج) عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق شامگاه یکشنبه ۸ فروردین در مراسم جشن سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) که در مسجد الرجا شیراز برگزار شد، با بیان اینکه باید منتظر آمدن منجی بشریت باشیم، اظهار کرد: جهانی که پیش از ظهور امام زمان(عج) پر از ظلم، تباهی و ستم است با آمدن منجی عدالت همه جا را فرا می‌گیرد.

او با بیان اینکه حکومت صاحب الزمان(عج) برپایه عدل استوار می‌شود، اضافه کرد: حضرت سید الشهدا(ع) در جمع اصحاب خود در پاسخ به این سوال که اگر امام زمان(عج) ظهور کند بر این جهان چه می‌گذرد؟ اینچنین پاسخ می‌دهد، برکت از آسمان به سوی زمین فرو می‌ریزد و این برکات که از جانب حق بر زمین نازل می‌شود به قدری است که درختان از میوه فراوانی که خداوند عنایت فرموده‌اند، می‌شکند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد: سیدالشهدا در ادامه به این آیه که خداوند می‌فرماید اگر مردم آبادی‌ها ایمان می‌آوردند و تقوا پیشه می‌کردند برکت‌هایی از آسمان و زمین بر آنان نازل میکرد، اگر امروز در دنیا برکات نازل نمی‌شود دلیل آن عمل نکردن به توصیه حضرت حق است، ایمان و تقوایی که در زمان امام عصر(عج) وجود دارد وسبب نزول برکات می شود ایمان و تقوای همگانی است.

حدائق افزود: برخی افراد فکر می‌کنند که امام زمان(عج) پنهان و گم شده است، اما در صورتی که این ما هستیم که به خاطر اعمال خود گم شده‌ایم، ما هستیم که در مقوله تقوا ضعیف عمل می‌کنیم، لذابایذ سعی کنیم که اوصاف و ویژگی‌های یاران امام زمان را که در راس آنها ایمان وتقوی است در خود ایجاد کنیم.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز به اوضاع گرانی‌ها در بازار هم اشاره و عنوان کرد: امروز برخی افراد نیاز ضروری برادران و خواهران دینی خود را احتکار می‌کنند، سپس توقع داریم برکات خداوند نازل شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...