مدرسه شطرنج «زنده یاد بردیا گله داری» در بندرعباس به بهرداری رسید


مدرسه شطرنج «زنده یاد بردیا گله داری» در بندرعباس به بهرداری رسید

بندرعباس- ایرنا- مدرسه شطرنج زنده یاد بردیا گله داری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بندرعباس به بهرداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی این طرح گفت: برای ساخت این مدرسه شطرنج هشت میلیارد ریال به همت خانواده گله داری و با همکاری این اداره کل هزینه شده است.
محمود رضا امیاری افزود: مدرسه شطرنج با اولویت آموزشی به ظرفیت ۸۰ نفر احداث شده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز اظهارداشت: احداث مدرسه شطرنج بردیا گله داری از سوی خانواده این محروم در واقع یک نوع وقف جدید و خلاقانه است که در حوزه ورزش اتفاق افتاد.
علی رئوفی بیان داشت: ورزش نقش مهمی در کنترل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و بهترین تحرک برای هر دوره ای اعم از عادی و شرایط بحرانی است.
عضو هیات مدیره شطرنج هرمزگان نیز دراین آیین اظهارداشت: هیات شطرنج از سال ۹۷ با روی کار آمدن هیات جدید توانسته به موفقییت های زیادی دست یابد.
مجدزاده افزود: برگزاری دوره های مختلف داوری و میزبانی مسابقه‌های کشوری و افزایش داوران فیده بین المللی از جمله موفقیت‌های های هیات شطرنج هرمزگان بوده است.
گفتتی است زنده یاد بردیا گله داری ۲۷ ساله، قهرمان شطرنج هرمزگان و عضو تیم ملی بوده که در فروردین سال گذشته براثر بیماری ریوی درگذشت.
هرمزگان پیش از دارای ۲ مدرسه شطرنج بوده که با بهره‌برداری از این فضای آموزشی جدید به سه مدرسه رسیده است.
این مدارس از بازوهای اصلی هیات شطرنج استان هرمزگان به حساب می‌آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی