Caviar از مدل‌های سفارشی آی‌فون 12 پرو با طراحی شخصیت‌های مورتال کمبت رونمایی کرد


Caviar از مدل‌های سفارشی آی‌فون 12 پرو با طراحی شخصیت‌های مورتال کمبت رونمایی کرد

فیلم جدید Mortal Combat در نوبت اکران قرار دارد. این فیلم از روز 16 آوریل (27 فروردین ماه) در سالن‌های تئاتر و شبکه تلویزیونی HBO Max پخش می‌شود. شرکت Caviar از این فیلم الهام گرفته و 3 مدل سفارشی از گوشی‌های آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس را تولید نموده است. این هندست‌ها بر اساس 3 شخصیت کلیدی فیلم و بازی مورتال کمبت طراحی شده‌اند. Scorpion...

فیلم جدید Mortal Combat در نوبت اکران قرار دارد. این فیلم از روز 16 آوریل (27 فروردین ماه) در سالن‌های تئاتر و شبکه تلویزیونی HBO Max پخش می‌شود. شرکت Caviar از این فیلم الهام گرفته و 3 مدل سفارشی از گوشی‌های آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس را تولید نموده است. این هندست‌ها بر اساس 3 شخصیت کلیدی فیلم و بازی مورتال کمبت طراحی شده‌اند.

Scorpion یکی از مشهورترین شخصیت‌های سریال به‌شمار می‌رود. پنل پشتی گوشی با سلاح شاخص Scorpion تزئین شده است. این سلاح از جنس تیتانیوم قوی ساخته شده و با یک روکش PVD طلایی‌رنگ پوشانده شده است. همچنین در طراحی پنل پشتی از تزئیات ساخته شده با فایبرگلاس (لمینت G-10) و رزین اپوکسی استفاده شده است.

شخصیت بعدی Shao Kahn نام دارد. تاج تیتانیومی وی بر روی یک پایه مشکی‌رنگ بنا شده و در ساخت آن از یک ماده اولیه مقاوم استفاده شده است. در قسمت فوقانی تاج Shao Kahn گرز جنگی وی نقش بسته است. در ساخت این قطعه از فلز تیتانیوم فوق حرارت‌دیده با پوشش PVD استفاده شده است. همچنین جمجمه نقش بسته در این قسمت نمادی از دشمنان مغلوب شده است.

گوشی‌های آی‌فون 12 پرو و پرو مکس پس از تزئین با سلاح Scorpion

نهایتا Shang Tsung آخرین رئیس بازی اصلی محسوب می‌شود. Tsung در فیلم اصلی نقش‌آفرینی کرده و در اکران مجدد فیلم نیز حاضر خواهد بود. قسمت پشتی گوشی دارای جادوگری شیطانی است که روح دشمن مغلوب شده را می‌رباید. جمله شاخص وی یعنی “روح شما برای من است” با درخشش روی مواد اولیه تاریک در این قسمت حک شده است. پنل پشتی گوشی از جنس تیتانیوم و پوشش PVD مقاوم ساخته شده و دارای یک دست و جمجمه سه‌بعدی است. 2 عدد مار به دور جمجمه پیچیده شده و چشم‌های آن‌ها نیز از 4 عدد زمرد با درجه اشباع بالا ساخته شده است.

مدل‌های سفارشی آی‌فون 12 با تاج Shao Kahn و گرز جنگی وی

مدل Scorpion با قیمت‌گذاری پایه 6140 دلاری روانه بازار می‌شود. مدل Shao Kahn با قیمت‌گذاری 6910 دلاری گران‌قیمت‌ترین دستگاه در میان مدل‌های سه‌گانه محسوب می‌شود. قیمت‌گذاری محصولات بسته به مدل هندست (آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس) و ظرفیت حافظه متغیر خواهد بود. همچنین از هر مدل تنها 99 دستگاه تولید خواهد شد. برای مشاهده ویدیوی تبلیغاتی مربوط به گجت‌های فوق کافیست اینجا کلیک کنید.

شرکت خاویار در مدل Shang Tsung از زمرد استفاده کرده و این زمردها در پس‌زمینه تیره درخشش خیره‌کننده‌ای دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی