13 فروردین، تجمع در پارک‌ها و فضای سبز کرج ممنوع است


13 فروردین، تجمع در پارک‌ها و فضای سبز کرج ممنوع است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه‌ای در روزهای 12 تا 13 فروردین در نظر گرفته شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعمال محدودیت‌های ویژه در روز طبیعت در پارک‌های کرج اظهار کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر این ویروس و حفظ سلامت شهروندان تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج تعطیل است.

وی ادامه داد: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر کرج متوقف شده و انتظار می‌رود شهروندان از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور غیر ضرور در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی