هشت برنامه فرهنگی برای اجرا در مدارس کشور سازماندهی شد


هشت برنامه فرهنگی برای اجرا در مدارس کشور سازماندهی شد

کرج- ایرنا- مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هشت برنامه فرهنگی برای اجرا در مدارس کشور ویژه سال 1400 سازماندهی شد.

علی رمضانی روزچهارشنبه درگفت وگو با ایرنا درکرج با اشاره به اینکه در زیست بوم جدید، وزارت آموزش و پرورش به بسترسازی برای فعالیت‌های فرهنگی هنری و اردویی درفضای مجازی پرداخته است،افزود: با استفاده از قابلیت‌های شبکه شاد با تشکیل کانال‌ها و گروه‌ها و راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها و محیط‌های جدید یادگیری برای دانش‌آموزان اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی بیان داشت: بیش از ۱۹ کانال اصلی و فضای جدید در صفحه اصلی شبکه شاد زیرمجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳۰ کانال تخصصی متمرکز ملی و ۲۲ باشگاه دانش‌آموزی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در شبکه شاد برای اطلاع رسانی برنامه‌های مختلف در دسته بندی‌های گوناگون ایجاد شده است تا دانش‌آموزان بتوانند در زیست بوم جدید وزارت آموزش و پرورش از فعالیت‌های فرهنگی هنری و اردویی وزارت آموزش و پرورش بهره مند شوند

رمضانی تصریح کرد: برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری فردا و فرهنگی و هنری ویزه کانون‌های فرهنگی تربیتی، بیست و یکمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهور و دانایی توانایی از جمله این برنامه های شاخص است.

وی ازبرگزاری ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه، پیش بینی دوره ۲۴ ساعته توانمند سازی مدیران و عوامل اجرایی کانون‌های فرهنگی تربیتی، تولید محتوا از سوی باشگاه‌های ۲۲ گانه و مسابقه از محتوا برای دانش‌آموزان عضو انجمن‌ها را از دیگر برنامه های فرهنگی مهم درسال ۱۴۰۰ نام برد.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا، سومین دوره فرهنگی و هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی، پنجمین جشنواره دانایی توانایی و بیست و دومین پرسش مهر ریاست جمهوری نیز از جمله این برنامه های مهم است.

وی اظهارداشت: برگزاری یادوراه شهدا و فعالیت تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز تدوین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !