33 تن مرغ کشتار روز در روانسر توزیع شد


33 تن مرغ کشتار روز در روانسر توزیع شد

کرمانشاه ـ ایرنا ـ مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور تنظیم بازار حدود 33 تن مرغ کشتار روز در این شهرستان توزیع شده است.

"جبار عثمانی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر روزانه سه تا سه و نیم تن گوشت گرم کشتار روز بین فروشگاه‌های این شهرستان توزیع می شود.

وی ادامه داد: این میزان مرغ کشتار روز توسط ۱۰ فروشگاه به مصرف کنندگان عرضه می شود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر اظهار داشت: تا زمان تامین بازار مصرف ، توزیع مرغ کشتار روز طبق همین روال در حال انجام است و ادامه خواهد داشت.

عثمانی اضافه کرد: در شهرستان روانسر یک واحد کشتارگاه مرغ فعال است که مرغ مورد نیاز شهرستان های اورامانات و بخشی از کرمانشاه را تامین می کند.

وی گفت: کارشناسان و ناظران سازمان جهاد کشاورزی و صمت در کشتارگاه مستقر هستند و بر روند بارگیری و ارسال به شهرستان ها نظارت دارند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر افزود: تمام خودروهای حمل مرغ کشتار روز توسط این ناظران صورت جلسه و پلمب خواهند شد و فک پلمب خودروها نیز توسط اداره صمت شهرستان‌های مقصد انجام می شود.

۲۵ درصد مرغ استان کرمانشاه در روانسر تولید می شود و ۱۲۰ واحد مرغداری فعال با ظرفیت سالیانه ۲ میلیون قطعه در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟