کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه دوران اشکانی در زنجان  


کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه دوران اشکانی در زنجان   

شفقنا- جانشین انتظامی استان زنجان، از کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه مربوط به دوره اشکانیان توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر در استان زنجان خبر داد. ایلنا نوشت: سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ابهر، پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی در امر تهیه و نگهداری اشیاء عتیقه، رسیدگی به موضوع […]

کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه دوران اشکانی در زنجان   کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه دوران اشکانی در زنجان   

شفقنا- جانشین انتظامی استان زنجان، از کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه مربوط به دوره اشکانیان توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر در استان زنجان خبر داد.

ایلنا نوشت: سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ابهر، پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی در امر تهیه و نگهداری اشیاء عتیقه، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی استان زنجان، افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اختفای وی در شهرستان ابهر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه فرد مذکور موفق شدند، ۲ کوزه سفالی تاریخی را کشف کنند.

سرهنگ خانی پور بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی قدمت کوزه های سفالی کشف شده مربوط به دوره اشکانیان است.

این مقام انتظامی در استان زنجان، با اعلام اینکه متهم دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه قاچاق اشیاء عتیقه به شدت برخورد کرده و از شهروندان درخواست دارد موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟