برخورد با ایجادکنندگان مفاسد اقتصادی، باعث امنیت خاطر مردم است


برخورد با ایجادکنندگان مفاسد اقتصادی، باعث امنیت خاطر مردم است

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: چیزی که باعث امنیت خاطر مردم می‌شود، برخورد با ایجادکنندگان موانع و مفاسد اقتصادی است که امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری کردند، دستگاه قضایی خوزستان نیز بتواند در این راستا گام‌های موثری بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در بازدید از برخی واحدهای تولیدی فعال، تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز با بررسی مشکلات و مطالبات واحدهای تولیدی، بر رفع موانع تولید این واحدها و همچنین فراهم کردن کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی با فعالیت‌های همین کارگاه‌های تولیدی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: برحسب فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال جدید و به منظور کمک به رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و تحقق موجبات اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار در استان از این شهرک‌ صنعتی بازدید کردیم تا مقدمات کاهش بیکاری و رشد اقتصادی با فعالیت‌های همین واحدها را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: بخشی از مانع‌زدایی مربوط به قوه قضاییه است و یکی از مواردی که باعث دلگرمی اصحاب اقتصادی و صنعتی می‌شود، برداشتن همین موانع است.

مرادی گفت: چیزی که باعث امنیت خاطر مردم می‌شود، برخورد با ایجادکنندگان موانع و مفاسد اقتصادی است که امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری کردند، دستگاه قضایی خوزستان نیز بتواند در این راستا گام‌های موثری بردارد.

وی بر لزوم برخورد قاطع با سوءاستفاده‌کنندگان و مخلان امنیت اقتصادی تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی خوزستان برای برقراری امنیت اقتصادی، تلاش‌های فراوان خواهد داشت و از سرمایه‌گذاران مشروع حمایت می‌کند که این موجب دلگرمی تولیدکنندگان خواهد شد و یک قدم اساسی در جهت رونق تولید و مبارزه با موانع است.

رئیس شورای عالی قضایی خوزستان افزود: در این بازدیدها تصمیماتی گرفته شده که با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان، عزیزان جهادی و مسئولین استانی بتوانیم امسال در راستای رونق اقتصادی موانع را از پیش روی صنعتگران رنج کشیده برداریم و امیدواریم در سال جاری با همت تولیدکنندگان و کارگران، شاهد افتتاح کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح ملی و بین‌المللی و با هدف رونق اقتصادی در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی