شکست حریف مدعی به لطف سیوهای آخوندی؛/ ادامه درخشش لژیونر ایرانی در الزورا (عکس)


دروازه‌بان ایرانی شاغل در فوتسال زنان عراق بار دیگر با درخشش خود باعث موفقیت الزورا شد و سه امتیاز را به تیمش هدیه کرد.

به گزارش "ورزش سه" اعظم آخوندی سنگربان ملی‌پوش تیم فوتسال زنان الزورا عراق که هفته گذشته با درخشش در دیدار مقابل نفت و گاز شمال عراق سوژه رسانه‌های عراقی شده بود، روز گذشته در دومین هفته از رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان عراق برای الزورا در مصاف با تیم البلد به میدان رفت. الزورایی‌ها که پیش از این مسابقه با سه برد، یک مساوی و دو شکست با 10 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار داشتند، به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول با پیروزی مقابل البلد بودند.

اتفاقی که برای یاران اعظم آخوندی رخ داد و آن‌ها توانستند با برتری 4 بر 2 حریف قدرتمند خود را از پیش‌روی بردارند؛ پیروزی که در آن دروازه‌بان ایرانی الزورا نقش پررنگی داشت و با واکنش‌های خود مانع از گلزنی بیشتر مهاجمان زهردار حریف شد و نگذاشت تا به مانند جدال هفته گذشته مقابل نفت و گاز پیروزی از دست برود و این‌بار یاران آخوندی با کسب سه امتیاز بازی از میدان خارج شدند تا با 13 امتیاز به ادامه رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر شوند.

درخشش اعظم آخوندی باعث شد تا به مانند هفته گذشته، بازهم از او به عنوان یکی از برترین بازیکنان زمین یاد شود و لژیونر فوتسال زنان ایران این‌چنین موفق در لیگ عراق به کار خود ادامه دهد.

شکست حریف مدعی به لطف سیوهای آخوندی؛/ ادامه درخشش لژیونر ایرانی در الزورا (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات