بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت برنامه های سال نو 


بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت برنامه های سال نو 

الهه افتخاری گفت: از اولویت های کانون شهید ابراهیم هادی در سال نو، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است که در همین راستا یکسری ویژه برنامه برای بزرگداشت نیمه شعبان اجرا کرد.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از اولویت های کانون شهید ابراهیم هادی در سال نو، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است که در همین راستا یکسری ویژه برنامه برای بزرگداشت نیمه شعبان اجرا کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت با بیان این مطلب که در این جشن برنامه های شاد و متنوعی اجرا شد، افزود: در سالروز نیمه شعبان جشن باشکوهی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی بیان کرد: سخنرانی با محوریت انتظار و مهدویت، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه حفظ دعای فرج ویژه کودکان و همچنین تجلیل از دانش آموز نخبه مسجدی از جمله برنامه هایی بود که در این جشن اجرا شد.


افتخاری با اشاره به تعامل بسیار خوب ارکان مسجد با کانون شهید ابراهیم هادی، ابراز کرد: جشن نیمه شعبان با همکاری و حمایت امام جماعت و هیئت امنای مسجد و نیز به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: قرائت دعای فرج و اجرای طرح تلاوت نور یکی دیگر از برنامه های کانون در بزرگداشت نیمه شعبان بود که در شب میلاد با سعادت امام عصر (ع) به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آن حضرت اجرا شد.


وی اظهار کرد: همچنین در روز نیمه شعبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسم قرائت زیارت آل یاسین در مسجد برگزار شده و علاوه بر این نیز طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات اجرا شد.


افتخاری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی در بزرگداشت نیمه شعبان، اجرای طرح کمک مومنانه است که بر همین اساس بسته های شیرینی و میوه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت یادآور شد: در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عج) با کمک بچه های مسجدی عضو کانون مسجد آذین بندی و فضاسازی شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار شد.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان