10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید


یک تصور غلط رایج در مورد محصولات خوب این است که آنها باید گران باشند. درست است که در بیشتر موارد آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، اما وقتی صحبت از محصولات با کیفیت می شود ، می توانند در هر نوع و قیمت ارائه شوند.

10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید

شما به دنبال یک رژ لب بی نقص جدید هستید. خواه قرمز ، صورتی ، یا سایه پررنگ دیگری باشد ، می خواهید مطمئن شوید که رژ لب با کیفیتی است. یک تصور غلط رایج در مورد محصولات خوب این است که آنها باید گران باشند. درست است که در بیشتر موارد آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، اما وقتی صحبت از محصولات با کیفیت می شود ، می توانند در هر نوع و قیمت ارائه شوند. در اینجا خلاصه 10 ویژگی است که یک رژ لب خوب باید داشته باشد.


10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید

1. طولانی مدت باشند

یک رژ لب خوب باید بتواند برای مدت طولانی روی لب های شما بماند. مطمئناً هر چیزی در طول روز باعث می شود که کمی از بین برود (مانند خوردن ، نوشیدن یا دادن کمی آب)! در بیشتر موارد ، شما باید حداقل 5 ساعت قبل از نیاز به لمس کردن آن باشید. رژ لب غیر انتقال دهنده دست به دست هم می دهد. رژ لب شما نباید از روی لب های شما روی هر سطحی که با آن تماس پیدا کند منتقل شود. این بیشتر به نوع محصولی که می پوشید بستگی خواهد داشت اما یک رژ لب باید بتواند همان جایی که قرار است بماند یعنی لب های شما.

10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید

2. از خط لب های شما به بیرون درز نکند

با توجه به ماندن رژ لب در جایی که قرار است باشد ، آنها باید بتوانند بدون بیرون زدن از لب های شما روی لب های شما بمانند. در واقع مخواهیم بگوییم که نباید رژ لب شما از لب های شما فراتر برود یعنی خط خطوط لب شما بیرون زدگی نداشته باشد. این مسئله با افزایش سن بیشتر ایجاد می شود. روش هایی وجود دارد که می توانید به جلوگیری از این اثر کمک کنید اما اگر یکی را انتخاب کنید که خود به تنهایی این کار را انجام دهد پس به آن بچسبید و انجام دهید.

3. OPAQUE

یک کلمه فانتزی در دنیای زیبایی که به معنای بازدهی رنگ این محصول است. یک رژ لب خوب باید به عنوان سایه ای کاملاً رنگی در یک تا دو کشش ادامه یابد. بیشتر از همه ، باید یک رنگ شستشو باشد ، بنابراین به عنوان یک لکه خط دار روی لب های شما ظاهر نشود. این اتفاق بیشتر برای رژ لب های روشن می‌افتد. یک رژ لب خط دار به لایه های بیشتری احتیاج دارد تا رنگ یکدستی داشته باشد و غالباً یک برنامه چسبناک و سنگین را برای شما ایجاد می کند. و اگر محصول به اندازه کافی مات نباشد ، در نهایت باید لایه های زیادی را برای ایجاد رنگ اعمال کنید ، این عامل می تواند به معنی هدر رفتن مقدار زیادی رژ لب باشد.



4. متعادل بودن مواد تشکیل دهنده آن

البته بعدی عامل خامه ای است. رژ لب از روغن ، رنگدانه ها و موم تشکیل شده است. یک رژ لب خوب دارای یک سه گانه متعادل است که باعث می شود محصول به راحتی روی لب ها قرار بگیرد. یک رژ لب خوب هنگام استفاده باید بدون دردسر باشد.

10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید

5. هیدراتاسیون

وقتی رژلب تعادل موم روغن و روغن خوبی داشته باشد ، آن را بسیار نرم و مرطوب می کند. یک رژ لب خوب نباید احساس کند که لبهای شما فقط یک قطره رطوبت احساس شده است ، انگار که از 10 روز گذشته در این دسر قدم زده اید. نباید لب های شما را خشک کند. پس سعی کنید در انتخاب رژ لبی که این ویژگی را دارد بسیار دقت کنید و مراقب باشید.

6. چسبندگی بالا

هنوز در همان قطار قوام یک رژ لب خوب است ، نباید خیلی چسبناک باشد. هنگامی که شما در حال ارائه کلاس یا سخنرانی در یک جلسه کاری برای اعضای مهم شرکت خود هستید ، هیچ کس نمی خواهد لب هایش به هم چسبیده باشد. پس دقت کنید که نباید رژ لب شما چسبندگی بالایی داشته باشد.


7. خوب لمس کنید

حتی بهترین رژ لب ها در طول روز شروع به ساییدن می کنند (اگر اصلاً خراب نشوند ، احتمالاً نگرانی های دیگری هستند که باید نگران آنها باشید). به همین دلیل است که یک رژ لب خوب باید بتواند به راحتی دوباره استفاده شود. یک رژ لب خوب باید همه موارد فوق باشد تا بتوانید یک لایه نازک بزنید. به این ترتیب ، وقتی نوبت به اضافه کردن مجدد می رسد ، می توانید با خیال راحت انجام دهید و در نهایت مجبور نباشید دوباره رژ لب خود را پاک کرده و دوباره رژ لب بزنید.

8. بوهای خوب

یک رژ لب خوب باید همانقدر که زیبا و جذاب به نظر می رسد بوی خوبی هم داشته باشد. منظور من این نیست که باید با عصاره وانیل یا بوی گلاب پر شود اما نباید بوی پلاستیکی بگیرد. یک قانون خوب ، یک رژ لب است که باید رایحه کمی داشته باشد. اگر بوی ماده شیمیایی یا پلاستیکی می دهید ، منقضی شده یا حاوی ماده ای است که به هر حال نباید روی لب های شما باشد. پس دقت کنید که اگر بوی بدی داشته باشند در واقع نشان ممکن است که نشان از فاسد شدن آن داشته باشد و اگر هیچ بویی نداشته باشد ممکن است نشان از بی کیفیت بودن آن داشته باشد. سعی کنید رژ لبی را استفاده کنید که در واقع تا حدودی بوی خوبی را از خود ساطح کند.

10 ویژگی رژ لب خوب که باید بدانید

9. ترکیب رنگ پوست شما

اگر رژ لب به نظر شما خوب نرسد چه فایده ای دارد؟ اکنون اینجاست که خرید آنلاین کمی مشکل ایجاد می کند ، زیرا اگر واقعاً آن را امتحان نکنید ، هیچ راهی برای دیدن واقعی ظاهر شما وجود ندارد. عکسهای آنلاین می توانند با کمی + روشن شدن ، + رنگ آمیزی یا + اشباع شما را فریب دهند شما. یک رژ لب خوب باید رنگ پوست شما را نشان دهد و به زیبایی آن اضافه کند. رنگ قرمز برای همه خوب به نظر می رسد ، اما باید بدانید که آیا واقعا همان چیزی است که با رنگ پوست شما هماهنگی دارد و زیبایی شما را دو چندان می‌کند.

10. آنچه را که به دنبال آن هستید را پیدا کنید

با بررسی همه مواردی که در بالا به شما معرفی کردیم باید بتوانید به یک نتیجه گیری خوب برسید که کدام رژ لب دقیقا برای پوست و لب شما کارایی بیشتری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟