تیونینگ متفاوت جیپ رانگلر توسط لیبرتی واک


تیونینگ متفاوت جیپ رانگلر توسط لیبرتی واک

جیپ رانگلر یکی از تواناترین شاسی بلندهای بازار است اما لیبرتی واک پروژه تیونینگ متفاوتی را روی آن پیاده کرده است. کیت بدنه فیرلاین این تیونر ژاپنی برای نسخه‌های صحرا و روبیکان رانگلر در نظر گرفته شده و نمای تازه‌ای به آفرودر مشهور آمریکایی بخشیده است. این کیت شامل سپرهای جلو و عقب فولادی، گلگیرهای … The post تیونینگ متفاوت جیپ رانگلر توسط لیبرتی...

جیپ رانگلر یکی از تواناترین شاسی بلندهای بازار است اما لیبرتی واک پروژه تیونینگ متفاوتی را روی آن پیاده کرده است.

تیونینگ متفاوت جیپ رانگلر توسط لیبرتی واک

کیت بدنه فیرلاین این تیونر ژاپنی برای نسخه‌های صحرا و روبیکان رانگلر در نظر گرفته شده و نمای تازه‌ای به آفرودر مشهور آمریکایی بخشیده است.

تیونینگ متفاوت جیپ رانگلر توسط لیبرتی واک

این کیت شامل سپرهای جلو و عقب فولادی، گلگیرهای بسیار پهن، پله‌های جانبی لوله‌ای، درب‌های فولادی فاقد پنجره و فریم ضخیم شیشه جلو می‌باشد. در کابین نیز پوشش‌های مشابه خودروهای نظامی نیز دیده می‌شود. لیبرتی واک چراغ‌های اضافی را روی سپر، نزدیک سقف و چراغ‌های جلو نصب کرده و در سپر عقب هم چراغ دنده‌عقب جاسازی شده است. تکمیل کننده این کیت بدنه سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر از سطح زمین و رینگ‌های جدید می‌باشند.

لیبرتی واک برای جلوپنجره و گلگیرهای پهن قیمت ۴۰۳۴۰۰ ینی معادل ۳۶۴۵ دلار را تعیین کرده است. البته برای خرید این قطعات در بازارهای بین‌المللی باید ۴۰۳۴ دلار بپردازید. قطعات ساخته شده از FRP را می‌توان بصورت جداگانه نیز سفارش داد که در این صورت جلوپنجره و گلگیرها به ترتیب معادل ۷۹۵ و ۲۸۵۰ دلار قیمت دارند. لیبرتی واک به خاطر کیت‌های بدنه جنجالی خود شناخته می‌شود اما فعلاً قیمت سایر قطعات کیت خود برای رانگلر را اعلام نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی