لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022


لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

راز مهم تویوتا یعنی نسل جدید لندکروزر بازهم به سرخط خبرها بازگشته و این بار شاید دیگر یک راز نباشد زیرا برخی مشخصات فنی آن درست از خود کارخانه لو رفته است. این اسناد نشان دهنده طراحی نسل بعدی لندکروزر هستند، خودرویی که همه منتظر آن هستیم چراکه نسل فعلی J200 حدود 14 سال است … The post لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022 appeared first on...

راز مهم تویوتا یعنی نسل جدید لندکروزر بازهم به سرخط خبرها بازگشته و این بار شاید دیگر یک راز نباشد زیرا برخی مشخصات فنی آن درست از خود کارخانه لو رفته است. این اسناد نشان دهنده طراحی نسل بعدی لندکروزر هستند، خودرویی که همه منتظر آن هستیم چراکه نسل فعلی J200 حدود ۱۴ سال است که در بازار حضور دارد.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

انتظار می‌رود شاسی‌بلند سرسخت تویوتا طول مشابهی با نسل فعلی داشته باشد اما فاصله بین محوری آن حدود ۵ سانتی‌متر بیشتر شود و اورهنگ ها نیز کوتاه‌تر باشد. زاویه عقب نشان دهنده احتمال حذف درب پشتی جداگانه است هرچند احتمال دارد نسخه‌ای دیگر با بخش عقب کاربردی‌تر هم طراحی شود.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

به نظر می‌رسد نسل جدید این خودرو در مقایسه با نسل پیشین پوشش‌های محافظتی بیشتری روی قوس چرخ ها داشته باشد و شیشه عقب نیز شکل جدیدی به خود گیرد. آینه‌های جانبی نیز در ارتفاعی پایین‌تر روی درب‌ها نصب شده‌اند و احتمالاً این کار برای ایجاد صدای کمتر و بهبود آئرودینامیک خودرو صورت گرفته است. همچنین با توجه به تصاویر می‌توان گفت لندکروزر جدید از جزئیات بیشتری روی کاپوت سود می‌برد.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

ظاهراً اسپویلر روی سقف طراحی متفاوتی داشته و چراغ‌های عقب نیز طراحی نوینی دارند. علیرغم این تغییرات، به نظر نمی‌رسد که J300 نسبت به نسل فعلی تغییرات بسیار زیادی را تجربه کند. هرچند بهتر است درباره طراحی نهایی منتظر رونمایی این خودرو بمانیم و سپس قضاوت کنیم.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022 لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

انتظار می‌رود تغییرات بیشتر در کابین به ویژه در کنسول مرکزی و سیستم اطلاعات مرکزی لندکروزر رخ دهد. پیش از آنکه درباره دکمه استارت/استاپ با برند GR هیجان‌زده شوید باید بگوییم این امر ضرورتاً به معنی تولید نسخه پرفورمنس از لندکروزر نیست. البته در صورت تولید چنین مدلی می‌توانیم شاهد برخی بهبودهای طراحی و فنی باشیم.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

این اسناد حتی نشان دهنده گزینه‌های مختلف رینگ از ۱۷ اینچی فولادی گرفته تا ۲۰ اینچی آلیاژی هستند. همچنین لندکروزر جدید با طیفی از پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر عرضه خواهند شد و از سیستم هیبریدی نیز سود خواهند برد. گفته می‌شود مدل پرچم‌دار لندکروزر شاید با پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی مشترک با لکسس LX جدید عرضه شود اما این موضوع تائید نشده است. همچنین در برخی بازارها پیشرانه ۳.۳ لیتری توئین توربو دیزل نیز عرضه خواهد شد.

لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022 لو رفتن طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

با توجه به اینکه اسناد منتشر شده با تصاویر جاسوسی قبلی از لندکروزر جدید هماهنگی دارند بنابراین ما به صحت آن‌ها اطمینان داریم. فعلاً جزئیات دقیق پیشرانه‌های این شاسی‌بلند منتشر نشده‌اند چراکه اخبار ضدونقیض زیادی وجود دارد اما احتمالاً در ماه‌های آینده این موضوع نیز روشن خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا