فرماندار: اعمال محدودیت‌های کرونا در پلدختر ضروری است


فرماندار: اعمال محدودیت‌های کرونا در پلدختر ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: شیوع کرونا در این شهرستان نگران کننده و اعمال محدودیت‌های جدید ضروری است.

به گزارش ایرنا حسن رضاییان روز چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی پلدختر به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: باتوجه به آمار و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه مسوولان باید در راستای کنترل این وضعیت و مقابله با شیوع بیشتر این ویروس با جدیت بیشتری عمل کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر شهرهای اطراف پلدختر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، این موضوع نگران کننده است و باید اعمال محدودیت های کرونایی در این شهرستان از سر گرفته شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب ضربه اقتصادی و خسارت جدی به صنوف شد، اما سلامت مردم از حساسیت بیشتری برخوردار است و مسوولان و مردم باید با هماهنگی و همکاری بیشتری در راستای مقابله با این ویروس ورود پیدا کنند.

فرماندار پلدختر بر لغو مراسم عروسی و عزا و هرگونه تجمع و دورهمی در شهرستان تاکید کرد و گفت: سپاه، نیروی انتظامی و دادستان در راستای مسدود کردن و کنترل ورودی های این شهرستان و جلوگیری ازتردد وسایل نقلیه غیر بومی اقدام جدی داشته باشند تا وضعیت، کنترل شود و شیوع کرونا کاهش یابد.

رضاییان یادآورشد: مقابله جدی با وضعیت موجود، اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اعمال قرنطینه هوشمند و جلوگیری از افزایش انتشار ویروس باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: همه مسوولان مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند موظف هستند در کنترل وضعیت شهرستان که به دلیل مراسم عروسی، عزا، تعطیلات نوروزی و روز طبیعت، از زرد به نارنجی تبدیل شده است تلاش کنند که وارد شرایط قرمز نشود.

فرماندار پلدختر گفت: انتظار می‌رود مسوولان بر اساس شرح وظایف، جدی‌تر از گذشته هر جا لازم باشد محدودیت‌ها را در راستای حفظ سلامت مردم اعمال کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد