4 مرکز غیرمجاز زیبایی در آران و بیدگل پلمب شد


4 مرکز غیرمجاز زیبایی در آران و بیدگل پلمب شد

کاشان - ایرنا - معاون درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: چهار مرکز غیرمجاز لیزر و زیبایی بدون مجوز فعال در این شهرستان از سوی بازرسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت شناسایی و پلمب شد.

محمدرضا افاضل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اخطارهای شفاهی و کتبی به این مرکزها افزود: این مرکزها در نهایت با حکم مرجع قضایی به دلیل دخالت در امور درمانی از سوی چند فرد غیرپزشک و تهدید علیه سلامت عمومی پلمب شد.

وی افزود: پس از پلمب این مرکزهای غیرمجاز زیبایی، پرونده نامبردگان برای برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گفته وی، بر پایه قانون فقط متخصصان پوست و جراحی پلاستیک و پزشکان عمومی دارای گواهینامه معتبر و اطلاعات کافی در مورد پوست و مو می‌توانند در این حوزه‌ مداخله درمانی داشته و از دستگاه های لیزر پرتوان استفاده کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل اضافه کرد: گاهی مشاهده می‌شود افرادی با کمترین دانش و حتی در آرایشگاه‌ها با ورود به حوزه‌ لیزر و زیبایی، آسیب‌های جبران‌ ناپذیری به سلامت مردم وارد می‌کنند.

افاضل از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، به سرعت موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موارد را به کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین منطقه اصفهان، در فاصله ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری