بانوی کارآفرین قزوین با حضور معاون رییس جمهوری تجلیل شد


بانوی کارآفرین قزوین با حضور معاون رییس جمهوری تجلیل شد

قزوین – ایرنا –بانوی کارآفرین برتر استان روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به صورت ویدیو کنفرانس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر کشوری امروز با حضور مسوولان استانی و کشوری در سالن جلسات باقر العلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این مراسم، گفت: هشتمین دوره تجلیل از بانوان کارآفرین برتر کشوری است که بانوی کارآفرین استان قزوین در این دوره،در بخش کارآفرینی روستایی مورد تجلیل قرار می گیرد.

صدیقه ربیعی افزود: فاطمه گروسی بانوی کارآفرین استان از شهر اسفرورین تاکستان است که در حوزه کشاورزی و کشت زعفران و گل محمدی توانسته برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در استان قزوین با توجه به اینکه قطب کشاورزی به حساب می آید ظرفیت های خوبی برای کارآفرینی وجود دارد و تعدادی زیادی از زنان کارآفرین استان در عرصه کشاورزی فعالیت می کنند.

ربیعی گفت:انصافا این زنان به خوبی توانسته اند در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی فعالیت خود را ادامه دهند و برای تعداد کثیری از افراد اشتغال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: این ظرفیت کشاوزی در استان قزوین باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و ما باید به سمت فرآوری محصولات کشاورزی و پرهیز از خام فروشی حرکت کنیم.

این مسوول افزود: استان قزوین در برخی از شهرستان ها مثل تاکستان محصولاتی دارد که باید زنجیره تولید و عرضه آنها مورد توجه قرار گیرد تا کارآفرینان استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروش آنلاین برای برندسازی و بازاریابی و توسعه بازارهای خود تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدون توقف