11 هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می‌کنند


11 هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می‌کنند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه روح الله با 24 قشر تخصصی به دنبال پاسداری از انقلاب و خدمت همه جانبه به مردم است و اکنون بیش از 11 هزار گروه جهادی در این راستا در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار" محسن کریمی" در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان های اراک افزود: سپاه پاسداران به دنبال استحکام و خودکفایی جامعه در همه ابعاد است و این مهم با همراهی و همیاری مردم به طور حتم محقق می‌شود.
وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد ولایی، مردمی و انقلابی یاد کرد و گفت: این نهاد در حوزه های مختلف، ماموریت پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی دارد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تاکید بر اینکه راهبرد سپاه پاسداران، توانمند سازی مردم در همه حوزه ها است افزود: با توجه به شرایط جامعه یکی از عرصه های تمرکز سپاه و بسیج "حوزه بهداشت و درمان" است که در طول این یک سال خدمت رسانی همه جانبه برای مقابله با بیماری و کاهش آسیب های ویروس کرونا مشهود و ملموس بوده است.
سردار کریمی بیان داشت: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات موثر این نهادهای انقلابی است که اکنون با توجه به شیوع موج جدید بیماری، مرحله جدید طرح با قوت فعال شده است.
وی ادامه داد: سپاه در راستای مبارزه با کرونا یار و حامی کادر بهداشت و درمان است که از همان ابتدا در حوزه سلامت و بهداشت مردم همچون میدان های نبرد دیگر نقش آفرینی کرد.
سرادر کریمی تصریح کرد: سپاه پاسداران سرمایه ملی و بزرگترین پشتوانه ملت ایران است که روز به روز باید این سرمایه ارزشمند تقویت شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مکتب این نهاد انقلابی را برگرفته از مکتب عاشورا و تفکر حسینی(ع) عنوان کرد و گفت: شخصیت ها و شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی در این نهاد مقدس تربیت شده اند که تا آخرین لحظات حیات برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت کردند.
سردار کریمی تاکید کرد: نسل جوان و انقلابی سپاه پاسداران با تاسی از مکتب عاشورا و با الگوگیری از شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت، پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی را یک رسالت مهم می دانند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو