پرشور کردن فضای انتخابات باید اساس کار مجریان باشد


پرشور کردن فضای انتخابات باید اساس کار مجریان باشد

ساری - ایرنا - رییس ستاد انتخابات مازندران گفت : پرشور کردن فضای انتخابات باید اساس کار ستاد انتخابات و تمامی عوامل و مجریان برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسین حسن‌نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید در اولویت کاری دولتمردان باشد ، افزود : رسانه‌های جمعی در ایجاد و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با تاکید بر این که باید با هر اندیشه و نگاه سیاسی برای افرایش مشارکت مردم و پویایی ارکان دموکراسی در نظام تلاش کرد ، گفت : رسانه های جمعی در تولید محتوا و آثار انتخاباتی باید در مسیری گام بردارند که تنها در گفتار انتخاباتی خلاصه نشود.

حسن‌نژاد تاکید کرد : ایجاد فضای نقد با حضور چهره های غیر همسوی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می تواند در انتخاب شایسته مردم نقش داشته باشد.

وی افزود : مشارکت بالای مردم در انتخابات بدون در نظر گرفتن پیروزی هر گروه و جناحی، باعث افزایش اقتدار نظام در شرایط خاص کنونی می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ،ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟