موتورسیکلت‌های حامل تریاک در خراسان جنوبی متوقف شد


موتورسیکلت‌های حامل تریاک در خراسان جنوبی متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری دهسلم 108 کیلو و 450 گرم تریاک را در بازرسی از 2 موتورسیکلت در نقاط کویری کشف کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در نقاط کویری استان، موضوع را پیگیری کردند و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۰۳ "دهسلم" ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در عمق کویر رهگیری و کنترل کردند که در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت‌ها متوقف و در بازرسی از آنها ۱۰۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه موتورسیکلت‌ها را توقیف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری همه امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان درخصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

دپوی ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در سربیشه

فرمانده انتظامی سربیشه هم از کشف ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به صورت دپو در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی چهار کیسه حاوی ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم که قصد تحویل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سربیشه گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود؛ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟