ثبت اطلاعات خانوارهای کرمانی در سامانه املاک و اسکان آغاز شد


ثبت اطلاعات خانوارهای کرمانی در سامانه املاک و اسکان آغاز شد

کرمان - ایرنا - رییس اداره اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه ثبت اطلاعات سکونتی خانوارهای این استان در سامانه املاک و اسکان ضروری است، از آغاز درج اطلاعات ملکی و سکونتی در این سامانه از امروز ( پنجشنبه) خبر داد.

حمید آبسالان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، تمامی سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود در سامانه املاک و اسکان کشور درج کنند.

وی تاکید کرد: براساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، کلیه سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود را ظرف مدت دو ماه از ۱۹ فروردین جاری در سامانه املاک و اسکان کشور ثبت کنند.

رییس اداره اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بدین منظور سرپرستان خانوار می‌توانند براساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندی ذیل به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir مراجعه کنند.

وی افزود: زمان‌بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان برای درج اطلاعات سکونتی و ملکی۱۹ و ۲۰ فروردین ماه مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۹ است.

به گفته وی ، ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها هشت است و ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها هفت است.

آبسالان با بیان اینکه ۲۵ و ۲۶ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۶است، افزود: ۲۷ و ۲۸ فروردین نیز مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها پنج است.

وی ادامه داد: ۲۹ و ۳۰ فروردین سال جاری مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها چهار است و ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت نیز مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها سه است.

رییس اداره اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه دوم و سوم اردیبهشت ماه مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها دو است، اضافه کرد: ۴ و ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت نیز مختص سرپرستان خانواریکه آخرین رقم کد ملی آنها یک است.

به گفته آبسالان همچنین هشتم و ۹ اردیبهشت ماه مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها صفر است.

وی یاد آور شد: سرپرستان خانواری که موفق به ثبت‌نام در تاریخ مقرر نشوند، می‌توانند از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد ماه سالجاری نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک کشور اقدام نمایند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انهدام 6 باند سرقت مسلحانه در کهنوج