سفیر ایران در فرانسه با رییس مسجد بزرگ پاریس دیدار کرد


سفیر ایران در فرانسه با رییس مسجد بزرگ پاریس دیدار کرد

تهران- ایرنا- حساب توییتری سفارت ایران در فرانسه از دیدار سفیر ایران با رییس مسجد بزرگ پاریس خبر داد و نوشت: در این دیدار دو طرف پیرامون طیفی از مسایل مورد علاقه به ویژه ضرورت اقدامات انسانی در شرایط خطیر ناشی از آسیب‌های اجتماعی و روانی برآمده از کووید19 گفت و گو کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در توییتی نوشت: «بهرام قاسمی» سفیر ایران و «شمس الدین حافظ» رئیس مسجد بزرگ پاریس در ادامه گفت و گوهای پیشین، در نشست صمیمانه دیگری درباره طیفی از مسایل مورد علاقه خصوصا ضرورت برخی اقدامات انسانی توسط همگان در شرایط خطیر ناشی از آسیب‌های اجتماعی و روانی برآمده از کووید گفتگو کردند.

طرفین در مورد برخی همکاری های ممکن در شرایط کنونی با در نظرداشت پروتکل های بهداشتی و همچنین چگونگی دیگر همکاری های مشترک تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، قاسمی ۲۸ بهمن ماه سال گذشته هم از توییتی از دیدار با رییس مسجد بزرگ پاریس خبر داد و نوشت: «بعد از مدتی، دیدار با دکتر شمس‌الدین حافظ، ریاست مسجد بزرگ پاریس فراهم آمد. این دیدار صمیمانه مجالی بود برای گفتگو پیرامون چالش‌های بی شمار فراروی انسانِ معاصر و نقش مسلمانان در شکل دهی هرچه بیشتر به جهانی مبتنی بر صلح، برادری و برابری با بهره‌مندی از گفت‌وگوی ادیان و احترام و درک متقابل.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟