رسانه ها باید شور انتخاباتی ایجاد کنند


رسانه ها باید شور انتخاباتی ایجاد کنند

کرج- ایرنا- جامعه شناس البرزی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است ، گفت: رسانه ها برای افزایش مشارکت مردم در این انتخابات باید شور آفرینی کنند.

علی طاهری خلوص روز شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه بحث مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، اظهارداشت: با این شرایط جنگ اقتصادی و کرونا، رسالت رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بسیار مهم و حساس است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه ریزی انجام شده از هر حربه‌ای برای حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رای به ویژه در فضای مجازی استفاده می کنند.

طاهری خلوص بیان داشت: رسانه ها در فرصت زمانی باقی مانده تا انتخابات می توانند در ایجاد زمینه مشارکت مردم با رویکرد آگاهی بخشی در پای صندوق های رای نقش آفرینی کنند ؛ زیرا رسانه در افزایش مشارکت درانتخابات سهم بالایی دارد.

وی تصریح کرد: رسانه ها با حضوری فعال می توانند بار دیگر در زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو که موجب ناامیدی دشمنان نظام ایران اسلامی می شود، ایفای نقش کنند.

طاهری خلوص ادامه داد: این روزها دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند و پویش های مختلف تشکیل می‌دهند تا سبب دلسردی مردم و شرکت نکردن آنان در انتخابات شوند لذا حضور پررنگ رسانه های داخلی درعرصه انتخابات ضروری به نظر می رسد.

وی یادآورشد: رسانه ها در جریان سازی برای حضور حداکثری در انتخابات از جمله در قالب مصاحبه با چهره های شاخص، ائمه جمعه، ورزشکاران ملی، اساتید دانشگاه، فعالان سیاسی ،احزاب و همچنین گزارش های مردمی می توانند در ایجاد شور انتخاباتی به رسالت حرفه ای خود عمل کنند.

جامعه شناس البرزی افزود: برخی با تبلیغات منفی دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند بنابراین انتظار می رود خبرنگاران در راستای اهمیت حضورمردم در انتخابات ۱۴۰۰ مطالبی با موضوع انتخابات، نقش آراء مردم و صیانت از آن، رعایت قوانین، ویژگی های فرد اصلح در انتخابات نیز تهیه کنند.

وی عنوان کرد: مردم وفادار ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی شان در انتخابات ۱۴۰۰ همچون سال های گذشته زیباترین تابلوی مشارکت سیاسی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می کنند.

طاهری تاکید کرد: انتخابات نقش موثری در توسعه کشور دارد چراکه انتخابات تجلی حضور مردم و تعیین سرنوشت خودشان است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ،ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!