تراژدی «الهه» در مراغه جلو دوربین رفت


تراژدی «الهه» در مراغه جلو دوربین رفت

مراغه – ایرنا – فیلم کوتاه «الهه» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه و در ژانر اجتماعی جلو دوربین رفت. 

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم ۱۰ دقیقه‌ای به سبک رئال و با کارگردان «سمانه عیدی» تولید می‌شود.

«طاهره اسدی‌فرد» با اشاره به اینکه «عیدی» اولین کارگردانی خود را تجربه می‌کند، بیان کرد: داستان فیلم مربوط به دختر و پسر جوانی است که قصد ازدواج دارند اما یک سری اتفاق‌های خاص موجب می‌شود تا مسیر زندگی آنان عوض شود.

به گفته وی دستیار کارگردان و فیلمنامه‌نویس «الهه» میلاد خدیویان و تصویربرداران آن سجاد نریمانی، اسما قلیزاده، حسن توفیق هستند.

اسدی‌فرد اظهار داشت: سینا جلیلوند به عنوان تدوینگر، فرشید ضیاالملک به عنوان صدابردار، شقایق مهدوی به عنوان عکاس پشت صحنه و صحنه و نگار محمدزاده به عنوان منشی صحنه در تولید این فیلم مشارکت می‌کنند.

«سمانه عیدی»، کارگردان این فیلم نیز بیان کرد: فیلم در قطع «FuII HD» تولید می‌شود و نرجس زارع‌پور، امین مواسات و عباس عیدی به عنوان بازیگر در آن نقش ایفا می‌کنند.

به گزارش ایرنا اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ نیز فیلم بدون دیالوگ «پی یس» در ایستگاه گل تپه مراغه تولید شد؛ برای تولید آن فیلم نیز شورای پیچینگ از محل اعتبارات انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه ۱۰ میلیون تومان اختصاص داده بود و بقیه هزینه‌ها را کارگردان «پی یس» تامین کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)