استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ


استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ

جیپ در سال 2020 عملکرد خوبی در کشور ژاپن داشته و به نظر می‌رسد امسال وضعیت این خودروساز در این کشور بهتر هم بشود. ژاپن بهترین بازار رانگلر در خارج از آمریکای شمالی و ششمین بازار بزرگ جهانی این برند می‌باشد. این در حالی است که برندهای آمریکایی تاریخچه چندان درخشانی در بازار ژاپن نداشته‌اند. … The post استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ...

جیپ در سال ۲۰۲۰ عملکرد خوبی در کشور ژاپن داشته و به نظر می‌رسد امسال وضعیت این خودروساز در این کشور بهتر هم بشود.

استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ

ژاپن بهترین بازار رانگلر در خارج از آمریکای شمالی و ششمین بازار بزرگ جهانی این برند می‌باشد. این در حالی است که برندهای آمریکایی تاریخچه چندان درخشانی در بازار ژاپن نداشته‌اند.

با افزایش فروش ۱.۷ درصدی در سال ۲۰۲۰ علیرغم همه‌گیری کرونا، سال پیش هفتمین سال پیاپی جیپ برای رسیدن به رکورد فروش جدید بوده است. بهتر اینکه انتظار می‌رود امسال روند بهتری برای فروش محصولات جیپ وجود داشته باشد.

استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ

ماه پیش تعداد ۱۹۲۵ دستگاه جیپ در ژاپن به فروش رفته که افزایش ۳۶ درصدی را نسبت به مارس ۲۰۲۰ نشان می‌دهد. اگرچه این رشد فروش علیرغم شیوع گسترده کرونا ثبت شده اما جیپ انتظار دارد امسال به فروش بالای ۱۵ هزار دستگاه رسیده و هشتمین رکوردشکنی پیاپی را بر جای بگذارد.

موفقیت جیپ در این کشور تا حدی غیرعادی است چراکه همه می‌دانیم ژاپنی‌ها بیشتر به خودروهای کوچک و کم‌مصرف علاقه دارند. به همین خاطر است که برندهای آمریکایی در این کشور به تقلا افتاده‌اند اما جیپ در بین جوانان ژاپنی طرفداران زیادی دارد.

استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ

سوباسا ایمایی که جوان ۲۴ ساله مالک یک جیپ گرند چروکی جدید است می‌گوید: “من فعالیت‌های خارج از خانه را دوست دارم و به دنبال خودرویی بودم که قدرت بالا و فضای بار زیادی داشته باشد.” توانایی گرند چروکی در کشیدن قایق و ظاهر جذاب جزو موارد مثبت از نظر ایمایی بوده‌اند.

هیتوشی اوشیکوبو مدیر فروش فیات-کرایسلر ژاپن می‌گوید موفقیت جیپ در این کشور همچنین به تلاش‌های جیپ در محلی سازی تولید نیز مربوط می‌شود. این برند در رسانه‌های معتبر ژاپنی حضور پررنگی دارد.

اوشیکوبو گفته است:

ما تلاش‌هایی برای هماهنگی با بازار ژاپن انجام داده‌ایم. خریداران جوان به دنبال خودروهایی هستند که به آن‌ها اجازه دهد بخشی از کاراکترشان باشند.

همین موفقیت باعث شده فیات-کرایسلر به دنبال گسترش نمایندگی‌های خود از ۸۰ نمایندگی کنونی به بیش از ۱۰۰ نمایندگی تا سال ۲۰۲۳ باشد.

استقبال بسیار خوب ژاپنی‌ها از محصولات جیپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری