دمای هوای همدان از فردا کاهش می‌یابد


دمای هوای همدان از فردا کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: چند روزی است که هوا گرم ‌شده اما انتظار داریم از فردا دمای هوا کاهش داشته باشد.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی روز گذشته و امروز بارش‌های خفیف و رگباری را در رزن به میزان یک دهم میلی‌متر و گل‌تپه به میزان چهار دهم میلی‌متر داشتیم.

زاهدی تصریح کرد: این بارش‌ها امروز در دامنه الوند ادامه دارد و فردا نیز گستره‌ بیشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همراه با رعد و برق است اما بارش‌ موثری نیست.

وی خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد را در استان شاهد خواهیم بود به طوریکه سرعت وزش باد تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد.

این کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای استان، مطرح کرد: در روزهای گذشته غبار رقیقی در آسمان مشاهده می‌شد اما از فردا کیفیت هوا بهتر می‌شود.

زاهدی در رابطه با وضعیت دمای همدان گفت: چند روز است که هوا گرم‌ شده و دماهای کمینه‌ ما به حدود ۸ درجه سلسیوس رسیده ‌است اما انتظار داریم از فردا دمای هوا کاهش داشته باشد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از ۶ تا ۲۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده و همدان با ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین و نهاوند با ۲۵ درجه به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده‌ اند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت کوین و 5 ارز دیجیتال مهم، امروز 19 اردیبهشت 1403