مدیرعامل بنیاد احسان: تماس‌های تلفنی روزانه سامانه 4030 به 160 هزار مورد رسید


مدیرعامل بنیاد احسان: تماس‌های تلفنی روزانه سامانه 4030 به 160 هزار مورد رسید

شفقنا- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از افزایش تماس های تلفنی با سامانه 4030 خبر داد و گفت: تعداد تماس های تلفنی روزانه این سامانه در روزهای اخیر به 160 هزار مورد رسیده است. سعید سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد تماس ها با این سامانه نسبت اسفند ماه چهار برابر شده […]

مدیرعامل بنیاد احسان: تماس‌های تلفنی روزانه سامانه 4030 به 160 هزار مورد رسیدمدیرعامل بنیاد احسان: تماس‌های تلفنی روزانه سامانه 4030 به 160 هزار مورد رسید

شفقنا- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از افزایش تماس های تلفنی با سامانه ۴۰۳۰ خبر داد و گفت: تعداد تماس های تلفنی روزانه این سامانه در روزهای اخیر به ۱۶۰ هزار مورد رسیده است.

سعید سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد تماس ها با این سامانه نسبت اسفند ماه چهار برابر شده است، به این معنی که در اسفند ماه سال گذشته روزانه ۴۰ هزار تماس با این سامانه گرفته می شد که الان شاهد افزایش چشمگیر در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: افرادی که به کرونا مبتلا شده اند یا کسانی که خود یا اعضای خانواده شان مشکوک به بیماری هستند، بیشترین تماس گیرندگان با سامانه ۴۰۳۰ هستند. به عبارتی افراد در زمان درمان یا مشاهده علایم مشکوک جزو بیشترین تماس گیرندگان با سامانه ۴۰۳۰ هستند.

مدیرعامل بنیاد احسان در پاسخ به این سوال که آیا فقط خدمات مشاوره ای در این سامانه ارایه می دهد، گفت: ۴۰۳۰ یک سامانه دوراپزشکی است و یکی از خدمات آن مشاوره در امور درمانی بیماری کرونا است.

سلیمانی تصریح کرد: نیروهایی که در این سامانه مشغول ارایه خدمت به مردم بودند با افزایش تماس های تلفنی به تعداد آنها هم افزوده شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با ارایه آماری از مجموع تماس ها با این سامانه عنوان کرد: از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون بیش از ۳۵ میلیون تماس تلفنی با این مجموعه گرفته شده است.

سلیمانی، بیماریابی و کاهش بار بیمارستانی را از مهمترین دستاوردهای این سامانه اعلام کرد و گفت: این سامانه با تمام توان در حال ارایه خدمت به هموطنان است .

در حال اخذ مجوز فعالیت بزرگترین بیمارستان سیار هستیم

وی افزود: در حال اخذ مجوز فعالیت بزرگترین بیمارستان سیار هستیم که اگر این موضوع محقق شود هر فصل می توانیم تیپ جامع آن را به مدت یک ماه در یک مناطق محروم مستقر کنیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تیپ های کوچک آن هم مانند دندانپزشکی، زنان و رادیولوژی می تواند ماهی ۲ بار در مناطق محروم مستقر شود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در روزهای پایانی سال گذشته اظهار داشت: این مجموعه می تواند به عنوان یک بیمارستان جامع در مناطق مختلف مستقر شود و همچنین به صورت جزیی تر در مناطق محروم هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل بنیاد احسان، معاینات پزشکان عمومی در مناطق محروم را از دیگر اقدامات این بنیاد اعلام کرد و گفت: این کار به صورت ماهیانه در مناطق محروم انجام می شود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مرکز تماس ۴۰۳۰ را برای پاسخگویی به سوالات مردم و ارائه آموزش های لازم برای کاهش نگرانی ها، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند، راه اندازی کرده اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...