کلنگ زنی 6 پروژه برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان بهمئی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 6...
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 6 پروژه برق رسانی روستایی در شهرستان بهمئی این استان خبر داد.

جمال معتمدی زاده در حاشیه کلنگ زنی برق رسانی روستای زورآزما گفت: باهدف اصلاح شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات برق و کاهش آمار سرقت های شبکه های، شش پروژه برق رسانی روستایی و شهری سیم به کابل در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: روستاهای زورآزما، سیدصالح، بوربادی، پا راه اردشیر، دوراک و خردکی روستاهایی هستند که پروژه تغییر شبکه های سیمی به کابلی در آنها اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوارهای روستایی که از این پروژه بهره مند می شوند را ۱۰۰ خانوار روستایی عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ مشترک شهری نیز از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.
معتمدی زاده تصریح کرد: در اجرای این پروژه ها ۱۹ کیلومتر از شبکه های برق روستایی و شهری در شهرستان بهمئی از سیمی به کابلی تغییر که ۱۰ کیلومتر از این شبکه شهری و ۹ کیلومتر شبکه برق روستایی است.
به گزارش ایسنا، ۱۶۵ روستا در شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از نعمت برق برخوردارند.
انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته